Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
olgaklara skrev:Och ja jag tycker att man inte skall ha ngt stopp öht i den klassen på en sådan häst som säljs för de pengarna, de borde vara självgående då. Men det är min åsikt.
Mayflower skrev:Men vad faaaaaaaaaaaaaaaan, Olgaklara!!! Måste du alltid se saker i svart eller vitt!!! Det finns gråzoner......
Ja, det är klart att det är skillnad på en utbrytning och ett regelrätt stopp, men hur som helst så ger det 20 straff vilket som. OCH om man inte sett hur ekipaget ådrog sig sina fel så vet man INTE hur det gick till!!! Du anser att en så pass rutinerad häst varken får ha ett stopp eller en utbrytning bara för att den går en lägre klass. Why?? För att den har kostat mycket pengar??? Pengar är ingen garanti.....
Det är klart att de flesta rutinerade hästar KLARAR AV att gå debutant och lätt klass, det jag skrev var att det finns ett antal rutinerade hästar som sålts vidare som inte gått så lysande med sin nya ryttare. Som inte alls nått den nivån som motsvarar hästens prislapp. Bl a hästar som PP har sålt....