Antal tävlingar

Sv: Antal tävlingar

Idasagare skrev:
Fast här skulle jag vilja säga att du inte vet vad du pratar om. :devil: På de flesta deb/lätt tävlingarna här i Skåne under 04-05, så har vet stått vid målgång och kollat hästarna. Det är ett fåtal som fått påbackning! Och det är ändå vet med "skinn på näsan" iallafall den jag tänker på. (som brukar vara i t.ex Vinslöv)
Så det stämmer helt enkelt inte!
Det stämmer väl i högsta grad. Jag skrev "vissa" och du skriver ett fåtal, så visst stämmer det ju som jag säger :)
 
Sv: Antal tävlingar

Lånar knapp

Våran 4 åring har varit igång på detta .

Augusti
Debutant i Örebro

Debutant i Torns

September
Hopptävling 90 och 100 cm

Debutant Udden

Kommer att bli lite dressyr och några hopptävlingar till i år. Annars rullar vi bara på med träning och senare vila.

Nästa år är det tänkt att hon skall försökas att kvala till Breeders i både hopp och fälttävlan. Kommer att ha proffisionell hjälp bakom oss.
 
Sv: Antal tävlingar

Kan ju alltid hoppas. Familjen A har vi ju som skall hjälpa oss. Gick kanon i lördags och mkt folk som blev imponerade av henne. Så vi får hoppas att det håller i sig. Har ju gått från att vägra ut sig i Örebro till att vara i stort sett klock ren i lördags. Bara rutin saker att tänka på.
 
Sv: Antal tävlingar

Ja får dom bara komma ut på lite tävlingar och se sig omkring så brukar dom ju slappna av och förstå vad som skall göras. Jättebra med sådan proffshjälp, skulle fler tänka på...
 
Sv: Antal tävlingar

Tror visserligen att vi hade bra hjälp med att det var på hemma plan denna gång. Men vi får se, vi tar en dag i taget. Jo fler borde tänka på att ta hjälp av bra folk. S har vi ju tränat för hela tiden, men nu har M pratat och hon är en otroligt bra tränare. Så detta skall bli väldigt intresant att se hur det slutar. Kapacitet finns ju, bara man kan få hjälp att få fram det. Hoppas bara att vi valt rätt. Men med deras enorma framgångar så borde vi gjort rätt tycker jag.
 
Sv: Antal tävlingar

Iår red jag ganska många tävlingar på kort period eftersom vi kom igång så sent på året...

April:
Märkestagning märke I
Hoppning 90/100

Maj:
Hoppning 80/90
Mariestad deb
Trossnäs deb

Juni:
Trollhättan deb
Trossnäs deb
Boxholm deb

Juli:
Skaraborg deb
Hoppning 100/110

Augusti:
Örebro lätt
Mariestad lätt

September:
Märkestagning märke II
Trossnäs deb
Hoppning 90/100

Oktober:
Dressyr LC/LB
Dressyr LC/LB

Och fortsatt planerat:

Hoppning 100/110

November:
Dressyr LB/LA
Dressyr LA/LA
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 527
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 637
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 897
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 174
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lösa benbitar
  • Hovbensfraktur
  • Hjälp, häst som inte sväljer sin saliv

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp