Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Fälttävlan Läste i tidningen om ett svenskt fälttävlansekipage där hästen slagit i hindret så kraftigt att benet bröts. Någon uttalade sig i...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 988
Senast: belize
·
S
Fälttävlan Hejsan! Kommer inom kort behöva skaffa ny häst då den förra varit skadad en längre tid och snart kommer att tas bort. Eftersom...
Svar
6
· Visningar
1 446
Senast: svaper
·
R
Fälttävlan Letar efter helgkurser där man kan ta fälttävlansmärket. Vet någon här var det finns i Halland/Småland?
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Hebbeli
·
Fälttävlan Jag ska starta min första debutant på ponny. Jag undrar maxtiden hur många sekunder förlångasamt eller förfårt kan man rida utan att få...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: diddl
·
Fälttävlan Vilka kommer till oss och tävlar? Själv rider jag * och är även med i DM för stockholm. Så avslöja er nu alla som kommer, så vi...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 748
Senast: Murray
·
K
Fälttävlan Hur räknas straffpoängen ut igentligen? Kollade i tr och försökte räkan ut från mina dressyrpoäng men fick inte fram samma straffpoäng...
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: Pooh
·
K
Fälttävlan Hur mycket olyckor händer det egentligen på fälttävlan? Då tänker jag D-ponny debutant/lätt. Händer det jämt olycker eller är det ganska...
Svar
3
· Visningar
855
N
  • Låst
Fälttävlan ...kasta sten i glashus. Just nu pågår tävlingar på Öveds kloster här i skåne och vissa som pratade om inte iordningsställda hästar...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: Tulip
·
F
Fälttävlan måste vi ju ha eftersom det snart är dags :banana: :banana: Så hur kommer det gå tror ni för våra svenska ryttare?? Och inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 074
Fälttävlan Eftersom jag inte kan vara med i år pga av denna j***la arm jag har så måste jag ju bara visa denna bilden på min underbara häst :love...
2
Svar
26
· Visningar
2 324
Senast: rubytoo
·
D
Fälttävlan Ni som har era hästar i tävlingskondition och är ute och tävlar nu, när klipper ni dom? Har ni redan gjort det? Eller väntar ni...
2
Svar
20
· Visningar
1 628
Senast: Darknesss
·
K
Fälttävlan Hejsan! Nu är det äntligen dags för första tävlingen! Måste fråga så att jag har lite koll. Hur gör ni när ni kommer till...
Svar
3
· Visningar
981
Fälttävlan Tror inte att det finns nån sån tråd? Finns det får ni gärna hänvisa mig dit :angel: Vilka ska dit? Själv ska vi dit med Molinna och...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 350
P
Fälttävlan Som vissa redan vet har ju Rumpnissen sammanställt en jättestatistik över alla ponnyryttare som tagit medalj på SM i dressyr, hoppning...
2
Svar
26
· Visningar
3 886
Senast: quigley
·
N
Fälttävlan Brukar ni göra det i terrängen/dressyren? Gör ni något speciellt eller bara rutor? Vill ha bildbevis med! Det tuffaste jag har sett...
2
Svar
20
· Visningar
2 126
Senast: Nyrelski
·
F
Fälttävlan Vilka tycker ni är bäst? För och nackdelar? Har en uppsättning av N.E.W skydden -och är i och för sig jättenöjd men nu är det snart...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: fälttävlansnörd
·
P
Fälttävlan Jag är så himla fascinerad av fälttävlan, älskar verkligen den grenen ! har dock aldrig tävlat själv o har inget ft-kort eller så, men...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Mitrolle
·
Q
Fälttävlan Igår var vi iväg på min första FT-träning och det var SÅ kul :bump: Precis så kul som jag trodde att det skulle vara. Hästen var...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: mystiquex
·
Fälttävlan Startar på fredag hos Skaraborgs Ponny Sällskap Någon här som ska dit?
2 3
Svar
57
· Visningar
5 079
Senast: Lorelie
·
B
Fälttävlan kommer ni till udden i höst?? :) :)
2
Svar
28
· Visningar
2 211
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"