Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Vad måste man göra för ett "prov" för att få tävla fälttävlan? måste man kunna något speciellt? :confused: Jag vill såå gärna...
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: PrinceFair
·
Q
Fälttävlan Hej alla FT-glada bukisar! Jag vill så gärna prova på FT, bor i Växjö så närmsta klubb som har en FT-bana och träning är Ridklubben...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Tinen
·
Fälttävlan Var på täby idag och red CNC*. (är fd tant agda....) dressyren gick helt underbart, har aldrig varit bättre och vi fick 40,5 straff...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: PrinceFair
·
K
Fälttävlan hejhej! är det vanligt att debutant/90 är tvådagars? :angel:
Svar
1
· Visningar
631
Senast: lundsbo
·
S
Fälttävlan kanske lite dum fråga. men får man rida fram med graman till dressyren i fälttävlan?! :bump:
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: julia_v
·
R
Fälttävlan Någon här som ska dit? tävla eller titta? Har proppen kommit ut till den CIC** klassen??
Svar
1
· Visningar
745
Senast: LenaH
·
B
Fälttävlan Någon som vet vilka som får rida EM på Segersjös fina bana? Var banan i CNC** i Malmö svår? Jag hoppas att Emma Jacobsson o Emelie...
2
Svar
24
· Visningar
2 991
Senast: Nelle
·
S
Fälttävlan i stort var det en trevlig tävling förutom den otäcka vurpan, var inte där men såg på TV. blev förvånad över Linda a.! har aldrig...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 377
Senast: rubytoo
·
I
Fälttävlan Någon som vet hemsidan till tävlingen i Tyskland, helgen som gick? Blenheim (?)... Några svenskar var där. Jag hittar dåligt på...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: fio.
·
Y
Fälttävlan Har någon nått bra tips på ett träningsläger där man kan ta fälttävlanskortet. Finns det nått ställe där man även kan få låna...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Zirocco_
·
Fälttävlan Har nu avklarat deb och börjat tävla lätt (med en halvt misslyckad premiär i örebro) och satsar på att ta märke 2 i början av...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Var det någon som såg Magnus Gällerdahls vurpa idag under fältridningen? :eek: Det såg hemskt ut :(
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: Yoghurt
·
M
Fälttävlan På TVn snackade dom om maxpuls, men dom sa aldrig vad den låg på. Kollade sen igenom TR lite snabbt men hittade inget... Är det en i...
Svar
9
· Visningar
1 244
Senast: fio.
·
Fälttävlan På Fredag bär det av till Örebro och Busans första debutant. Hur många av er kommer att vara där? Tant Agda och Darkness skulle komma...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 470
Senast: Cheran
·
I
Fälttävlan Piia ligger 2:a efter dressyren. :banana: Gällerdahl 5:a, Nils-Petter 17:e, :banana: Linda 22:a , Dag 29:a, Tobbe 30:e, Victoria...
2
Svar
35
· Visningar
2 322
Senast: aicha
·
Fälttävlan Måste bara lägg in lite bilder från Molinnas terrängträning i Skurup i Onsdags...! Iofs inte så höga hinder menmen... (d e jag som...
2
Svar
29
· Visningar
3 353
Senast: lojsan_
·
I
Fälttävlan jag tycker d verkar så himla kul :), men jag vet inte vart man ska vända sig om man vill börja träna lite smått? har en d-ponny som jag...
Svar
1
· Visningar
998
C
Fälttävlan hej!!:D hvordan er banen i mariestad. skal tävla der 27-28 august... noen bilder??? er 1m banen stor??
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Colette
·
T
Fälttävlan ...vilka får man se på täby nästa helg??? Jag kommer iaf, i bättre dressyr och terrängform än nånsin förhoppningsvis :D
Svar
14
· Visningar
1 110
Senast: shady
·
Fälttävlan Alena Tseliapushkina och Zalim tar en liten annan väg... ...men nu gick det bättre. Kai Rüder och Edward uppe på...
Svar
9
· Visningar
1 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka