Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Är det någon som vet vad som hände med ryttaren som gick omkull och fick hästen i ryggen (vad det såg ut :crazy: ) på terrängen på...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: aicha
·
Fälttävlan Tävlingarna i Hofors i helgen (DM för Dalarna och Gävleborg, KM Hofors Ridsällskap samt AGRIA cup) avblåstes inför terrängen pga för...
2
Svar
27
· Visningar
2 750
Senast: fio.
·
S
Fälttävlan har fått höra att min polle skulle passa bra till fältavälan så ja tänkte väl ev prova det nån gång. så ja undrar lite hur det funkar...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: lundsbo
·
A
Fälttävlan Får man starta i YR-DM/SM innan man fyllt 18? Om man fyllt 18 när DM är (samma år) får man då starta? :confused:
Svar
18
· Visningar
2 965
Senast: tant agda
·
B
Fälttävlan Vet nån hur det gick i dagstorp eller var du där? klubben har tyvärr ej lagt ut resultaten...!! :mad:
Svar
4
· Visningar
945
Senast: FälttävlansProffset!
·
N
Fälttävlan Någon som vet vad det kommer vara för klasser i Vinslöv i oktober? Det står inget på förbundets hemsida och proppen på klubbens sida...
Svar
3
· Visningar
843
·
A
Fälttävlan Kan någon tipsa om bra debutant banor för B-ponny (inte alltför läskiga... ;) Tyvärr är det ju inte så många tävlingar så att man kan...
2
Svar
39
· Visningar
3 280
·
K
Fälttävlan När man ska ta fältävlans kortet? Vilken slags säkerhetsväst måste du ha? under kortet alltså? Vore tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
963
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Kolla här: mms://161.52.105.149:8080/ :) Live-tv från Ribban. Det verkar vara en fast kamera för tillfället. Man kan se ryttarna...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Idasagare
·
Fälttävlan Tävlingarna ska vara igång nu men oturligt nog ( för mig då :smirk: ) så kan jag inte franska. :crazy: Någon som kan hitta resultaten...
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Någon som varit där och ridit fälttävlan? Hur är terrängbanan? Finns det några nerhopp?
Svar
17
· Visningar
2 117
Senast: hanniizz åå sammiizz
·
F
Fälttävlan till Bonn-Rodderberg i morgon. Jag , Linda Algotsson och Sofia Bengtsberg så håll tummarna för oss i helgen :banana:
2
Svar
33
· Visningar
3 365
B
Fälttävlan Saknar några bra fälttävlanshästar som jag inte sett ute i år. Vet någon var Really Famous, Zorn, Jatza,Catus,Bertone tagit vägen? Nya...
Svar
13
· Visningar
1 276
Senast: svea08_
·
D
Fälttävlan Ska troligtvis vara med på en fälttävlans kurs om 1,5 v med med min 4-åring med möjlighet att ev. ta FT-kortet på samma gång. Men jag...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: lundsbo
·
P
Fälttävlan I år är första året som min dotter startar fälttävlan (ponny) och jag börjar undra om jag är helt snurrig eller vad som händer med alla...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Tasse
·
B
Fälttävlan Jag tycker det är dåligt av V göta land att ha årets junior-DM i debutant klass. nu blir det mer en dressyrtävling som avslutas med...
Svar
3
· Visningar
1 003
·
C
Fälttävlan Tränset som är nytt på hööks! det smala flätade tränset... prudukt 18/35, får man använda det i dressyren på fälttävlanstävling?! vet...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Hebbeli
·
E
Fälttävlan Har anmält mig till fälttävlansinventering utan att veta vad det innebär! :) Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?
2 3
Svar
59
· Visningar
3 611
·
O
Fälttävlan måste bara lägga in lite bilder från idag när jag tog fälttävlanskortet :D stoooort hopp temporidning i galopp hoppar upp...
2
Svar
25
· Visningar
2 597
Senast: Yoghurt
·
Fälttävlan Någon som har erfarenheter från Skedsmo gårds banor i Norge? Ska dit 23-24/7 :D . Ideer för lämpligt boende typ campingstuge / hytte i...
Svar
17
· Visningar
1 432
Senast: Colette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka