Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Fälttävlan hörreni allihopa där ute som tävlar fälttävlan och råkar ha ett medical card framför er. SNÄLLA SVARA på vad man ska skriva på ett...
Svar
1
· Visningar
1 179
Senast: _Peplis_
·
H
Fälttävlan Hej! Är det någon som har koll på hur höga höjderna i terrängen och banhoppningen för Ponny kat. B kat. C kat. D och häst??? Tack på...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Julienne
·
S
Fälttävlan Har en liten fundering. Jag undrar vart man kan få tag i en terrängdräkt.Tycker att det är så tråkigt att alla ska ha samma från HÖÖKS...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 488
Senast: _Asynja_
·
O
Fälttävlan Jag skulle väldigt gärna vilja se bilder på spektakulära terränghinder, där ni själva hoppar över t. ex ett hus och andra 'läskiga'...
2
Svar
26
· Visningar
3 129
Senast: prins_rollo
·
R
Fälttävlan Tjo =) Är lite sugen på att komma igång och träna lite terräng med min pålle. Men är helt grön när det gäller fällttävlan...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: hoppar&studsar
·
R
Fälttävlan Ngn som vet om det finns träningar för fälttävlansgröngölingar med egen häst och ponny ngn stans i Västra Götaland?
Svar
9
· Visningar
2 435
Senast: rabarber2
·
B
Fälttävlan Hej! Vet nån hurdan Skurups Lätta banan ser ur? innehåller den mkt msv-hinder? hur är klubben i största allmänhet?
2
Svar
25
· Visningar
2 446
Senast: Pooh
·
B
Fälttävlan Vilka tror nu kommer att rida CNC** på Ribban? Såg att Brita Prejer skulle rida men tror att hon skulle rida Lantliga EM som går samma...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: aicha
·
S
Fälttävlan Hannes och Mustang leder efter dressyren! Louise ligger runt 25 plats. De andra längre ned! Hoppas nu att de håller i sig! Skulle ju va...
Svar
13
· Visningar
1 464
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Tanken är att Busan skall göra sin debut i Örebro den 13/8. Hur är debutant banan där?
2 3
Svar
48
· Visningar
4 154
Senast: shady
·
M
Fälttävlan Funderar på att bygga lite hinder, någon som har förslag? Gärna med foton på det som ni själva byggt... Berätta om hur ni gjorde när...
Svar
1
· Visningar
1 826
Senast: Nyrelski
·
B
Fälttävlan När jag tog mitt FT kort 04 så fick jag en klisterlapp att sätta på ryttarlicensen det året, men hur gör jag nu när jag fått årets...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Balkasch
·
M
Fälttävlan Var ute på min yngsta lilla förmåga idag. Första gången som vi hoppade flera terränghinder i följd (bara hoppat några enstaka plus lite...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: beauspirit
·
B
Fälttävlan Är det någon som vet omdet finns svensk översättning av FEI:s nya dressyrprogram? Vart kan man få tag på dem ridsportförbundet?? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 134
B
Fälttävlan Någon som vet hur det går i dressyen för de svenska ponnyryttarna? Kul o se om Mustang går hem hos domarna! Här i Sverige har de ju...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: svea08_
·
F
Fälttävlan Varför rider Niklas Piece of Hope? och Barcelona T? Måste man inte ha ridit 2 CNC* innan man startar CCI? Ser att där är flera som...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 894
Senast: fio.
·
C
Fälttävlan SM går i Skara (ponnysällskap) den 19-21/8. Undrar hur banan är, kanske har någon blider på den? Vilka tror ni får medalj då?
Svar
1
· Visningar
748
I
Fälttävlan 1 o 2 oktober Ponny på lördagen o häst på söndagen
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Nyrelski
·
Fälttävlan Hoppas jag la tråden rätt nu, men ft folk brukar ju liksom ha bra kondition på hästarna. :) Det är en ponny som har "vanlig"...
Svar
2
· Visningar
1 454
Senast: Murray
·
Fälttävlan Är det någon som har lite koll på några hinder som är med i jsm, * o lätt klass? ;)
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 509
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar