Fälttävlans dräkter!

Sv: Fälttävlans dräkter!

hehe :smirk: Jag tror ärligt talat inte att det berör någon nämnvärt om tråden blir låst eller inte..

Jag tjafsar inte, jag diskuterar, och det gör jag tills min åsikt har gått fram, om jag orkar. Tror att den har gjort det någorlunda nu i alla fall.

Buke har alldeles för många "medhållare" över huvud taget, folk som håller med utan att ens tänka efter ordentligt själva (t.ex. för att de känner personen som skrivit inlägget).
Nej, diskussioner är nyttigt! (ja, även om det ibland handlar om löjliga saker), har svårt för folk som ändrar/bildar åsikter utefter vem de talar med eller skriver till, istället för att skaffa sig egna och stå för dem!

Senast ändrad av en moderator:

_Asynja_ skrev:
Det kändes extra löjligt att man måste fråga andra OM det är töntigt.. Borde man inte ha en egen åsikt istället för att rådfråga andra om vad man ska tycka!?

Det var ju det jag hade :smirk:

Ja jag ska sluta nu :D
Trodde jag inte att någon annan läste denna tråden längre :angel:

Nyrelski skrev:
Det var ju det jag hade :smirk:

Ja jag ska sluta nu :D
Trodde jag inte att någon annan läste denna tråden längre :angel:

Ja, men din åsikt var "Jag tycker inte att det är fint", men det var inte det du skrev, förrän i senaste inlägget.

Hahaha jag har slutat för länge sen :angel: :angel: :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: geting
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: Freazer
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka