Ribban o Lantliga EM

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Birke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 077
B

Birke

Vilka tror nu kommer att rida CNC** på Ribban? Såg att Brita Prejer skulle rida men tror att hon skulle rida Lantliga EM som går samma helg. Ida Sandin ska väl oxå rida Lantliga EM? Ska Anna H rida den fina skäcken? :love:

Sv: Ribban o Lantliga EM

Birke skrev:
Vilka tror nu kommer att rida CNC** på Ribban? Såg att Brita Prejer skulle rida men tror att hon skulle rida Lantliga EM som går samma helg. Ida Sandin ska väl oxå rida Lantliga EM? Ska Anna H rida den fina skäcken? :love:

Japp, den fina skäcken :love: ska gå Ribban. Emelie Westin ska rida Ribban, med Touch Wood. (hon jobbar hos Anna)
Tror oxå att Linda Algotssons 6-åriga hingst Rhegame ska gå Ribban.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 405
Senast: Ceta
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 502
Senast: julgrisen
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 240
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus

Hästrelaterat

Tillbaka