Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Är det någon som vet hur banan i bollnäs är? Är den svår? Kanske är det någon som vet nåt om hur hindrena är och kanske har nån bild...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: sarabacklund
·
M
Fälttävlan på dress/hopp lokal tävling behövs ju enbart ryttarlicens...(+ alla andra papper som vacc. intyg m.m) är det samma sak som i fälttävlan...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: peppie
·
Y
Fälttävlan Är de samma anmälningspapper (eller va d nu heter) till fältävlan som till hoppning?? Om inte, vet någon hur man får tag på en?? //...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Murray
·
Fälttävlan Mindre än en månad kvar till Ribban, & därefter knappt en månad till EM.. Vilka tror ni får rida? Blir det exakt samma gäng som rider...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: m85
·
C
Fälttävlan jag vet att man måste ha klass III väst, men måste man ha axelskydd?!?!?! ska tävla fälttävlan men jag vet inget om det.?! snälla...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Prick
·
N
Fälttävlan Är sugen på att starta debutant i september på Trossnäs, men vart kan jag ta fälttävlanskortet? Vad kostar det? Jag bor i Värmland.
Svar
16
· Visningar
2 122
Senast: oseriös
·
Y
Fälttävlan Hej :D Hur lång tid mellan startena brukar de va i en Hunting?? Tävlingen börjar klockan 15.00 och jag startar som nr 24. Ungefär när...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Yoghurt
·
B
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Idasagare
·
Fälttävlan Vet att frågan varit uppe tidigare men nu borde ju proppen ha kommit. BLIR det någon tävling överhuvud taget? Någon som vet och om...
Svar
3
· Visningar
1 085
Fälttävlan ja som sackt, vad tycker ni om f'lttävlansbanan i Vinslöv?? Ska ditt och tränna lite senare, hur sedan den ut??
Svar
15
· Visningar
1 211
Senast: LitenIsa
·
G
Fälttävlan Hej! Är det någon som har dressyrprogramet Lätt klass för häst. Det är 2001 års program jag söker. Sen kan jag passa på o fråga ifall...
Svar
1
· Visningar
828
·
C
Fälttävlan noen som vet hvor dette er i sverige?? syd, nord, øst, vest?? nermeste storby?? hvordan er 100cm banen der?? Tenkte kansje å tävla der..
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Shudde
·
C
Fälttävlan hej.. jeg er norsk og starte i dagstorp.. hvordan er banen der?? noen som har bilder?? :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 235
Fälttävlan Jag undrar "vad" som ingår i FEI:s program för fälttävlan CIC* 2002 ? En av mina ponnyer (utlånad.. :D ) skall starta MSV B fälttävlan...
Svar
9
· Visningar
1 178
F
Fälttävlan vad ska man ha på sig på en fältävlans tävling??? (debutant klass)
Svar
4
· Visningar
1 008
·
Fälttävlan Nån som vet vart proppen är? Hittar inte varken på deras hemsida eller förbundets... Anmälnings tiden måste väl gå ut snart iaf för...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: emma-vsm
·
Fälttävlan Jag ser dock ut som en köttbulle på alla bilder vi tagit, men wtf :D
Svar
5
· Visningar
1 505
Senast: Ramona
·
S
Fälttävlan Hallå alla bukefolk. Jag har börjat smida planer för sensommaren/hösten att börja lite smått träna fälttävlan med min ponny. Hon har...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Hot Shot
·
Fälttävlan Så, vilka ska dit upp? eller ner, om ni nu tillhör skaran som jag klassar som "norrlänningar " ;) Har rättså nyligen kommit hem från...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: Yoghurt
·
A
Fälttävlan Gosh vilken tävling :) Måste bara skriva av mig om lite kommentarer ja hade på ryttarna som visades. Vill gärna höra era också...
2
Svar
23
· Visningar
2 909
Senast: Aeternum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025