JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Skulle gärds ha hunting i aug? 70 & 90 cm?
Fälttävlan
Trådstartare
Trådstartare
Balkasch
Startdatum
Startdatum
20 Jul 2005
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
748
Någon som har koll?
Sv: Skulle gärds ha hunting i aug? 70 & 90 cm?
Balkasch skrev:
Någon som har koll?
Skulle varit den 4/8 men det flyttades p.g.a en födelsedag
Nytt datum på G. Återkommer när det är spikat.
Hemmet
Finns det? Tycker de allra flesta är 60 eller 80 cm men jag skulle gärna ha en som är 70 cm bred. Gärna att det finns en i samma serie...
Utrustning
Finns det? Har letat överallt tycker jag. Jag har en 90 cm gjord med hopplatta men den saknar ju hällor för stropparna så som en...
2
Hoppning
Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Trädgård & Växter
Hmm, vad är lämpligt att plantera mot en trädgårdsmur?
Muren avskiljer en uteplats och är ca 50 cm hög, ligger mot söder med sol hela...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Kastrerat två DSG-tikar. Förutom att jag upplevde att smärtlindringen inte räckte ”hela vägen” första natten på den ena (låg och ”grät”...
kolblakkur
8 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 546
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
12 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 880
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
23 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 048
Hund