Sv: dagstorp

aicha skrev:
Det är tur han lyfter på benen iaf... :D

Skulle inte du starta honom själv?[/QUOTE
Lytfet "tyvärr" lite väl mkt på benen...

Jag är själv skadad i necke/rygg sen jag gick omkulll med en häst för över 2 mån sen, ger mig inte på FT denna säsong-

Fio: Just därför han får ta det väldigt försiktigt, har bara fått träna ytterst lite på terränghinder, i banhoppning tar han inte lika gigantiska spårng längre...

hej hej!!
med meg gikk det greit.. grei dressur.. har lite problemer med banhoppingen etter et fall.. men kom oss til mål.. i terrengen gikk vi feilfri på hinder!! :) :bump: kjempefin bane!! koselige mennesker.!!!!
er det anna nilsson som rir på bildet av 4åringen???
var og trente for hun uken før tävlingen..

fälttävlansnisse skrev:
Såg inte dig heller, dock såg jag din häst när den hoppade fram till terrängen :banana:

Ja det går ju knappast att undvika, störst på alla håll i stan tar liksom upp hela framhoppningen :D

aicha skrev:
*knapplån*

Hur gick det för folket här då? Dom är ju så sega med resultaten.. :cool:

Fio, Pooh, ia_, fälttävlansnisses ponny mfl mfl...?

Noterar att en "Buke-ist" vann ena klassen... fast hon brukar ju rida ***??????

Jag antar att att det är för att ryttaren har varit skadad & är opererad...?

Men det är nog bättre hon får svara själv.. :smirk:

GRATTIS lilla nisse till din fina helg. Du är så duktig tycker vi. :banana: :banana:
Det är väl snart dags för ett pool-party igen eller???? :)

Liknande trådar

Utrustning Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta. Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
968
·
Hästmänniskan På gården jeg står betaler man 3900 for ponni med 8 kg høy og 4100 kr for hest med 12 kg høy. Jeg ønsket å gi ponnien min 9 kg høy, men...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: WBanna
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
676
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka