Sv: dagstorp

hvordan er dressurbanene der?? er det hester rundt banen hele tiden eller er vi alene??

Gabby_Ossi skrev:
1 m dressyren skulle väl gå i ridhus :confused: iaf så ska Molinnas dressyr va i ridhuset...

Var glad för det istället för det skall förmodligen ösregna på Lördag och gör det inte det är stället fullt med hemska blinningar.

Näää det FÅR inte regna IGEN förra året var helt enkelt..... aaaaaaaargghhh :devil: :devil: Men skulle det inte va regn på tors-fre och sol och moln på lörda? :angel: eller är det bara mitt önsketänkande...???? :smirk:

Solen kom fram precis när Molinna skulle ut i terrängen :banana: men det var ju lerigt såklart... men det gick rätt bra :) Hon kom 6a i Debutanten... :D

Satt och titta lite på resultatlistorna... slog mig att om Lina hade varit i andra delen hade hon vunnit :mad: sen kom jag på att så kanske inte alls var fallet... De kandke hade en strängare dressyrdomare :D

hehe Molinna me!
Så d e DU som vinner hela tiden :devil: ( ;) ) O du vann ju STORT :eek: iaf långt före Molinna... E d den hästen du ska rida i helgen me? (dum fråga, kan ju kolla på startlistan :crazy: ) så du ska rida junior DM :) jag me, om några år ;) d e ialla fall vad jag siktar på :D och SM me ;) fast än har jag inte ridit hästen :angel:

Senast ändrad:

Molinnas första i år me :banana: men hon har gått väldigt bra på träningarna :) men sen vet man ju aldrig... Hon har inte gått fälttävlan (tävling) sen hon gick omkull i Hermanstorp... (där du vann oxå om jag har rätt för mig ;) )

Liknande trådar

Utrustning Har tenkt å kjøpe disse støvlene, men usikker på hvilken storlek jeg skal ta. Er det noen som har støvlene og kan si om de blir videre i...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
968
·
Hästmänniskan På gården jeg står betaler man 3900 for ponni med 8 kg høy og 4100 kr for hest med 12 kg høy. Jeg ønsket å gi ponnien min 9 kg høy, men...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: WBanna
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
676
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka