Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Fälttävlan Hej! När jag ska gå in på trossnäs hemsida så står det bara your computer doesn't support Java så jag kan inte ta reda på resultaten...
2
Svar
23
· Visningar
1 948
Senast: Idasagare
·
G
Fälttävlan Hrm. Så var då ännu en tävling över. Som syrra till en tävlande. Har vatt hästskötare till henne nu i några år men aldrig vatt på en...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: bullis1
·
M
Fälttävlan nu när jag satt och drömde om att jag och min foderhäst tävlade fälttävlan kom det fram några frågor. tävlingar för unghästar. hur...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: _Peplis_
·
M
Fälttävlan Okej jag låter nog ganska dum nu men jag skulle vilja veta vad man ska ha för utrustning när man tränar fälttävlan.. ska precis börja...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: tant agda
·
B
Fälttävlan Stretching -Bad-Kyllera mm ?? : Skriv o berätta :bump:
Svar
5
· Visningar
1 001
·
Fälttävlan nu har jag fått ft-kortet :banana: skrev teorin och red tempot idag och klarade det! känns så skönt nu kan vi börja tävla. :)
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: oseriös
·
H
Fälttävlan vad är det för skillnad på vanlig ft och hunting..någon som vet någon rolig tävling med 70 klass??
2
Svar
26
· Visningar
2 164
Senast: Hot Shot
·
D
Fälttävlan Funderar på vart jag ska lägga debuten i CNC*till hösten. :d Någon som känner till Stora väsbys terrängbana? Ekenryttarna, Botkyrka...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: Gabby_Ossi
·
B
Fälttävlan Får man ha ridstövlar med snörning i dressyren fälttävlan? Är det någon som köpt stövlar med stretchskaft? :confused:
Svar
1
· Visningar
792
Senast: tant agda
·
T
  • Låst
Fälttävlan Vem tror ni vinner sm i år?? har ju börjat bra både för piia och linda..... :)
7 8 9
Svar
174
· Visningar
14 021
Senast: Tulip
·
D
Fälttävlan Har precis kommit hem efter att ha tittat på fälttävlan i Valla. Precis när vi kom dit föll en häst ihop efter målgång och avled...
2
Svar
21
· Visningar
2 695
Senast: Labero
·
Y
Fälttävlan vem vill ni ska vinna i valla?? skriv ryttare och häst och vikken klass... ska va där fredag och lördag förmiddag så om ni ser en tjejja...
Svar
19
· Visningar
1 424
Senast: Vilya
·
Fälttävlan Snabba bud :D Ska jag åka till Trossnäs 24-25 juni eller Boxholm 2 juli ? Ska rida lätt klass på häst. Berätta om banorna! :bow:
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 046
Senast: Anna_89
·
T
Fälttävlan Vet någon här vad som krävs för att komma in på inriktning på strömsholm? Vet du vad de krävs för att tävla sm i stor häst i fälttävlan?
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Tino
·
Y
Fälttävlan vad e de för höjder för D-ponny?? ja vet att det är ca 70 i debutant men sen då?? :confused: Får man ha bringa på dressyren? min...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Yoghurt
·
Fälttävlan Vilka ska dit då? den 4 Juni å rida Lätt för storhäst eller MSV med EM-kval för ponny?
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 964
Senast: aicha
·
Fälttävlan som red följande ponnyer till medalj på SM genom tiderna 1965 2 -Isabella 3 -Brisco 1966 2 -Siboney 3 -Fakir 1967 Kat B 2...
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: Dalatjej
·
H
Fälttävlan nån som vet någn klubb runt småland skåne och halland???70klass???
Svar
13
· Visningar
965
·
F
Fälttävlan Obs!! nu har jag bara kollat det ** programmet och bedömingspunkt 3 skall vara öppna till höger och bedömningpunkt 11+12 skall vara...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: fio.
·
F
Fälttävlan skvallrar säkra källor om :bump:
Svar
4
· Visningar
812