Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Ja, jag hade tänkt anmäla mej till huntingen i örebro i sommar.. Men först och främst skulle jag behöva er hjälp om hur det verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Min son har ett 4 årigt sto (halvblod) Tanken är att hon skall gå sin första debutant till hösten. Hur skulle ni lagt upp träningen...
2
Svar
26
· Visningar
2 089
Senast: Hot Shot
·
T
Fälttävlan var är proppen till tävlingarna 20-21 augusti? nån som vet nåt? är den på gång?
Svar
1
· Visningar
731
Senast: LenaH
·
A
Fälttävlan hej! vad finns det för några terrängbanor runt Linköping som man kan boka för att träna på? väldigt tacksam för svar.. skriv så många ni...
Svar
13
· Visningar
2 223
Senast: Yoghurt
·
B
Fälttävlan Hejsan! Är det kul att tävla i fälttävlan? Själv tycker jag att hinderna ser lite läskiga ut, haha. Var det inte läskigt första gången...
Svar
11
· Visningar
1 276
Senast: Yoghurt
·
R
Fälttävlan Nån som ska tävla där nu i sommar på NM?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 413
Senast: Magnus_J
·
T
Fälttävlan hjälp!!! ;) jag har anmält mej till cnc* på trossnäs i midsommar och nu måste jag skaffa det rackarns f-märket......vad ska man eg göra...
Svar
17
· Visningar
1 174
Senast: tant agda
·
H
Fälttävlan undefined Hej !! jag är en tjej på 14 år som tänkte börja lite med fälttävlan. Jag har en Connemara/Welsh D-ponny på 11 år som gått...
Svar
9
· Visningar
1 074
S
Fälttävlan Hej har lite frågor, skulle vilja börja tävla fälttävlan och undrar lite saker. 1. Ska ta en arab på foder, på ca 150 cm, jag äe ca 175...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: tio-i-tre
·
Fälttävlan Vilka är Bukefalos ponnyryttare i fälttävlan? Ta och berätta lite om dig och din häst och lägg gärna in en bild eller två :D
2
Svar
30
· Visningar
3 164
T
Fälttävlan vad brukar ni tänka på inför tävling? nåt som e extra viktigt? nåt man inte får glömma å fixa? nåt ni tycker att man absolut måste...
2
Svar
27
· Visningar
1 946
Fälttävlan 1. Hur gamla var ni när ni började med fälttävlan? 2.´Hade ni en rutinerad häst/ponny? 3. Vilken nivå var ni på då? (LC/LC?) 4. Vilka...
Svar
9
· Visningar
1 040
Fälttävlan Halloj! undrar om det är någon som varit och tränat/tävlat på bränntomts terrängbana utanför habo? (småland/västergötland) Hurdan är den?
Svar
7
· Visningar
2 226
Senast: Mariika
·
H
Fälttävlan Hej! Är det någon som har det nya ** programmet som ponnierna ska rida på NM. Har sökt överallt men hittar bara på engelska.Vill gärna...
Svar
2
· Visningar
692
Fälttävlan Vad är det som gäller? :crazy: För att gå upp från lätt till * klass. (förutom ftmärket2) Trodde att det var 2 rundor utan...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan Vad är det mest kaotiska som hänt dig på en fälttävlan? I helgen var jag o tävlade i Trossnäs. Det började med att vi inte fick upp...
2
Svar
37
· Visningar
2 504
Senast: Murray
·
Fälttävlan Så, nu har äntligen deltagarlistan kommit upp till Trollhättan den 12 juni. Men vilka är det som kommer dit? Och vad har ni för planer...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: Undret
·
H
Fälttävlan Var hittar man debutanttävlingarna i området kring sig...går man in på Upplands ridsportförbund får man ju bara fram de allra närmaste...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: tant agda
·
P
Fälttävlan Ska starta vår första tävling på Johannesberg. Har koll på tider för banvisning men hur lång tid ska man beräkna att visningen tar, det...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Ponnymamma2
·
H
Fälttävlan tänkte starta min första debutant nästa år och får börja träna denna sommaren.o även ta ft-märket. bor i småland ljungby..någon som vet...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: summer san
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka