Ponnyryttare i Fälltävlan

Sv: Ponnyryttare i Fälltävlan

med det söta huvudet måste det ju bara vara connemara :)

Min ponny är också en connemara, ett sto född 98, jag har haft henne sedan hon var fyra och vi har tävlat deb fälttävlan..:) ska prova Lätt i år om hon inte hinner säljas före säsongen börjar...
Någon som vill ha en c-ponny :smirk:
Kan tyvärr inte lägga upp bild..

Jag rider fälttävlan med mina ponnyer. Jag har bla en 6-åring vi hoppas mycket på..... Ska ut i terrängen idag sen blir det tävling snart.....

Hehe..han vet att han är världens snyggaste.. :love: Men idag var han inte vit..snarare grå.. :smirk:

Hmm..nog för att han är fin och titta på..MEN han har lite mycket energi ibland, vilket inte alla dressyrdomare uppskattar. :angel:

Tävlar d-ponny och storhäst i Fälttävlan. Har nyligen köpt storhäst så är kvar på deb än...
D-ponnyn är en fullblod/russ kosning och väldigt feg. Men hon är skadadnästan jämt så det är svårt att hålla igång henne med tävlandet. Inte hunnit med ng alls i år :cry: :cry: :cry:
Hann börja med lätt förra året, men har lite problem med styrningen och stoighet :crazy: Dessutom ser hon g hemsk ut i dressyren inga gångarter direkt... ;) Börjar bli stor på henne oxå :cry: f-n har haft henne i 4 år :love: , et blis j-ligt svårt att sälga :cry: :( om det blir av ng gång ;)
Storhästen är helt cool och jättebussig :love:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: MJLee
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 385
Senast: hamilton1
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 234
Senast: ufot
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna