Ponnyryttare i Fälltävlan

Sv: Ponnyryttare i Fälltävlan

med det söta huvudet måste det ju bara vara connemara :)

Min ponny är också en connemara, ett sto född 98, jag har haft henne sedan hon var fyra och vi har tävlat deb fälttävlan..:) ska prova Lätt i år om hon inte hinner säljas före säsongen börjar...
Någon som vill ha en c-ponny :smirk:
Kan tyvärr inte lägga upp bild..

Jag rider fälttävlan med mina ponnyer. Jag har bla en 6-åring vi hoppas mycket på..... Ska ut i terrängen idag sen blir det tävling snart.....

Hehe..han vet att han är världens snyggaste.. :love: Men idag var han inte vit..snarare grå.. :smirk:

Hmm..nog för att han är fin och titta på..MEN han har lite mycket energi ibland, vilket inte alla dressyrdomare uppskattar. :angel:

Tävlar d-ponny och storhäst i Fälttävlan. Har nyligen köpt storhäst så är kvar på deb än...
D-ponnyn är en fullblod/russ kosning och väldigt feg. Men hon är skadadnästan jämt så det är svårt att hålla igång henne med tävlandet. Inte hunnit med ng alls i år :cry: :cry: :cry:
Hann börja med lätt förra året, men har lite problem med styrningen och stoighet :crazy: Dessutom ser hon g hemsk ut i dressyren inga gångarter direkt... ;) Börjar bli stor på henne oxå :cry: f-n har haft henne i 4 år :love: , et blis j-ligt svårt att sälga :cry: :( om det blir av ng gång ;)
Storhästen är helt cool och jättebussig :love:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
591
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod