• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare rodie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 3 420
Sv: VAlla!

LenaH skrev:
Tror inte jag kommer ner, jag tävlar hoppning den helgen och lille G behöver alla starter han kan få före sommarn tyvärr. Strömsholm då?

Vilken tristmaja du är, du kan få sova i mitt tält om du är snäll ;)
Fattiga jag får tälta numera nämligen :D

Tror du att jag hade tältat med dig????? :eek:

När det finns lyxinkvartering bara några km därifrån! :D

Haha, ja för eran skull. Fast jag ska inte dit. Gud kanske inte tycker om mig o häller hinkar med vatten när jag tävlade (i trossnäs), oså blir det säkert stek hett sen i valla :p

Oja, jag har tränat tillsammans med Camilla och Sigge ett antal gånger :p

Ja men h*n är väl inte ens hemma då???? Undrar om man kan sno åt sig en sovplats där kanske :angel:

Varför skulle h*n inte vara hemma? Eller vad vet jag, folk har kanske ett liv eller så... :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 427
Senast: Mirtai
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: MJLee
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna