Sv: VAlla!

LenaH skrev:
Tror inte jag kommer ner, jag tävlar hoppning den helgen och lille G behöver alla starter han kan få före sommarn tyvärr. Strömsholm då?

Vilken tristmaja du är, du kan få sova i mitt tält om du är snäll ;)
Fattiga jag får tälta numera nämligen :D

Tror du att jag hade tältat med dig????? :eek:

När det finns lyxinkvartering bara några km därifrån! :D

Haha, ja för eran skull. Fast jag ska inte dit. Gud kanske inte tycker om mig o häller hinkar med vatten när jag tävlade (i trossnäs), oså blir det säkert stek hett sen i valla :p

Oja, jag har tränat tillsammans med Camilla och Sigge ett antal gånger :p

Ja men h*n är väl inte ens hemma då???? Undrar om man kan sno åt sig en sovplats där kanske :angel:

Varför skulle h*n inte vara hemma? Eller vad vet jag, folk har kanske ett liv eller så... :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod