Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Fälttävlan Börjar med att fråga hur högt det högsta ni hoppat är? Fasta hinder alltså ;) Hur börjar man med fälttävlan? Hur började ni?
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: tant agda
·
O
Fälttävlan och hur svåra är dom i deb och lätt klass för stor häst i terrängen och banhoppningen? :p
Svar
1
· Visningar
833
·
Fälttävlan Har du några tips hur jag kan få min kräsna häst att äta lite mer på tävling? Eller annars också. Eftersom man oftast måste åka dagen...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: fio.
·
H
Fälttävlan Nån som ska dit i sommar och träna för Uffe?
Svar
3
· Visningar
833
Senast: AleXandra
·
Fälttävlan Mycket frågor om hur den och den banan är att rida. Men ingen har hittils (vad jag kan se) nämt Boxholms, då främst deb häst eftersom...
2
Svar
26
· Visningar
2 084
Senast: Labero
·
Fälttävlan Ska det vara någon fälttävlan på täby galopp i år och isåfall vilken klass/klasser?? Ni som red där förra året, vad det bra?
Svar
5
· Visningar
910
Fälttävlan Båda har ju debutant helgerna efter varandra nu i höst, har ungefär lika långt till båda tävlingsplatserna.. Så till vilken skulle ni...
Svar
18
· Visningar
1 356
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan Jag måste bara skriva av mig samt fråga om det får gå till såhär på tävlingar.. Jag var i Mariestad i helgen och startade FT, det var...
2
Svar
22
· Visningar
2 530
Senast: Murray
·
Fälttävlan Hej! Jag undrar om någon vet ett trevligt stall som erbjuder uppstallning i Trollhättan. Jag skall dit och tävla 11 och 12 juni, och...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Murray
·
O
Fälttävlan Nån som har lite råd och tips, eller kan berätta hur det gick till när ni tog de? :smirk:
Svar
1
· Visningar
802
·
Fälttävlan Red upp för fälttävlansmärket i lördags och klarade det! Jag var ju nervös eftersom jag är hoppräd och inte vågar hoppa högre än...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: beauspirit
·
Fälttävlan Snart är det dags för Luhmühlen och deras **** klass. Har själv aldrig varit där men i år är det dags! :smirk: Antar att det är en del...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: aicha
·
B
Fälttävlan Vet någon vart man får tag på de nya internationella programmen man använder på prov i år? Såg att det var 2005 som används vid SM på...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: lundsbo
·
Fälttävlan Hur är terrängbanan i Trossnäs (häst-90 cm)? Är den svår eller... Är det mycket kuperad terräng? Går den i skog eller mer öppen...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: tio-i-tre
·
R
Fälttävlan Snälla hjälp mig, jag har inte fått årets TR och ska tävla i helgen. Arrangören har inte satt ut starttider i dressyren, förr vet jag...
Svar
3
· Visningar
836
Fälttävlan Jag har hört att Länsstyelsen (eller vilka det nu är som beslutar) har höjt djuarmbulansernas avgift så att det kommer att kosta...
Svar
5
· Visningar
990
·
T
Fälttävlan Om man har en häst som inte är så modig utan är lite försiktig ute på terrängbanan, tror ni att man kan träna bort det då? Skulle gärna...
Svar
4
· Visningar
887
·
Fälttävlan Debuterade ft i Mariestad i helgen och allt gick bra till hinder nr. 8 (grav, väldigt taskigt byggd) :crazy: när jag sedan tittade på...
Svar
13
· Visningar
1 655
Senast: Undret
·
M
Fälttävlan idag på terrängträningen kunde inte min häst stå still så han trampa runt på sina boots så ena gick sönder. funderar på att skaffa nya...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Salonikel
·
Svar
7
· Visningar
2 942
Senast: rodie
·