Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man får gå ut med 20 straff på hinder, har du mer än 16 straff så räknas inte tävlingen som godkänd för att kvalificera sig, du kanske kollade på fel ställe???
Och man får inte gå ut i terrängen om man har mer än 5 rivningar, det stämmer
som tur var var det ju inte på nåt hinder så vi kommer nog inte backa....men nu vet man ju iaf att man ska bromsa väldigt mycket mer även i små svängar om vädrets makter är emot en...... banan såg nämligen helt fin ut när jag gick den två timmar före start.....
men hästen bekom det inte det minsta, jag satt upp och red lite på framridningen för att kolla att han kändes ok och han fortsatte med gasen i botten, skulle väl springa färdigt banan tyckte han
Ja det var ju skönt att det inte var i samband med nått hinder i alla fall!
Jag red hopptävling i helgen i spöregn på kortklippt gräs, tur att jag hade stora terrängbroddarna på båda hästarna
På min brukar jag få skruva upp några små skruvar på baksidan och sen är det ett litet klockbatteri som man bara byter ut. Plätt-lätt! Inte behöver du lämna in den för det?
Hästnyheter
Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Hästnyheter
I helgen är det dags för Breeders Trophy i fälttävlan och då avgöra även Svenska Ridsportförbundet Unghästchampionat, ett samarbete med SWB.
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.