Fälttävlans-tråden 2025

Jag är lite avundsjuk på alla som bor långt söderut där det verkar tränas terräng nästan året runt 😅 Men nu är snön på banan nästan borta och det torkar fort, så snart kanske det går att hoppa här också 😍

Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas, förberedas och visas upp på tävling. 😍

Välkomna alla entusiaster, redan frälsta och nyfikna! Här kan vi dela med oss av drömmar, vardag, tävling, träning osv.
Roligt tråd! Jag brukar inte skriva så mycket annars men känner att jag kan passa in här!
Jag har tränat sedan 2017-2018 nån gång men inte tävlat (än). Var med på Salty Cup 80 cm med förra hästen men annars red vi mest hubertusjakter 😅
Tränar lite mer seriöst på nuvarande häst som jag haft sen 2021, dock med lite skadeuppehåll. Hade inte varit på terrängbanan innan jag köpte honom så vi har gjort hela resan tillsammans😍
Tränar nu på 2-stjärnig nivå och ska kanske debutera H80 i vår om vi vågar 😅 är livrädd för själva tävlingsmomentet och då framförallt dressyren och banhoppningen 😂

Har varit ute på några terrängträningar i år senast igår och allt flyter på så bra!

https://www.instagram.com/p/DIHdioKuU4-/?igsh=bmtoYWxkeDkwNWg4

Roligt tråd! Jag brukar inte skriva så mycket annars men känner att jag kan passa in här!
Jag har tränat sedan 2017-2018 nån gång men inte tävlat (än). Var med på Salty Cup 80 cm med förra hästen men annars red vi mest hubertusjakter 😅
Tränar lite mer seriöst på nuvarande häst som jag haft sen 2021, dock med lite skadeuppehåll. Hade inte varit på terrängbanan innan jag köpte honom så vi har gjort hela resan tillsammans😍
Tränar nu på 2-stjärnig nivå och ska kanske debutera H80 i vår om vi vågar 😅 är livrädd för själva tävlingsmomentet och då framförallt dressyren och banhoppningen 😂

Har varit ute på några terrängträningar i år senast igår och allt flyter på så bra!

https://www.instagram.com/p/DIHdioKuU4-/?igsh=bmtoYWxkeDkwNWg4
Vad modigt att vara med på Salty Cup! Jag hade tänkt vara med förra året när jag hade hästen för mig själv, men jag vågade inte. :o

Vi var och tränade i Udden idag, mest för att jag ville ha hoppat den stora läskiga trakhenern innan deras tävling.
Hon märkte ju inte ens diket under. 🙄🤷‍♀️

Bifogade filer

• IMG_9826.webp
    IMG_9826.webp
    166,4 KB · Visningar: 5

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
5 233
Senast: Asko
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 713
Senast: valpköpare
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
79 907
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag kommer ofta ihåg vad jag har drömt, både detaljer om vad som händer, tankar och känslor jag har under tiden jag drömmer. Men, de...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka