Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hur ska jag gå till väga? Utrustning? Kondition? Vill veta allt! Har blivit så otroligt sugen på och testa det! Tror att...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: >emelie<
·
F
Fälttävlan Jag kom i mål , jag överlevde vilket jag knappast hade trott när vi gick terrängbanan, Alla tittade på varandra med skräck i blickarna...
2
Svar
34
· Visningar
2 631
Senast: lundsbo
·
T
Fälttävlan någon som kommer ihåg hemsidan till fotografen som var där och fotade???
2
Svar
26
· Visningar
2 096
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Fälttävlan Såg på förbundets hemsida på förstasidan där man kunde trycka på internationella tävlingar som ska vara i sverige, och där står det att...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: aicha
·
J
Fälttävlan Nu har vi varit lite oeniga här, jag o dottern ;) Hur ska N.E.W-skydden sitta på bakbenen:confused: ska syddsskenan sitta öven senan...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: AleXandra
·
E
Fälttävlan Nu har jag letat på forumet samt googlat men hittar inget. Jag vill att ni kunniga kompletterar mig! 0,90 = max 0,95 m i...
Svar
2
· Visningar
3 093
Senast: emelit
·
B
Fälttävlan har inte någon som hellst koll på något innom fälttävlan. Undrar vilka "höjder" eller vad man nu ska säga en c- d ponny hoppar som...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: beatonthebrat
·
A
Fälttävlan Det börjar dra ihop sig för debutant för dottern - och nu har ryttarmeddelandet kommit...Där står tiderna för veterinärbesiktning - men...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: AleXandra
·
T
Fälttävlan Hur mkt tränar/tävlar ni fälttävlansryttare vanlig hoppning å dressyr? Klasser? Varför isf? För att bli bättre på de momenten eller...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Hm. Hur är det egentligen, får man ha gelpad i dressyren? Behövde aldrig på ponnyn o nu blir jag lite förvirrad :o Har för mig att...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Murray
·
Fälttävlan Enköping 13-14/8 är inställt!!! Varför?? :cry: :cry: :cry: :cry: Vart ska man åka nu då? Jag som har så himla nära dit oxå...
2
Svar
21
· Visningar
1 501
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Hejsan hoppsan, nu är det såhär att jag vill börja tävla fälttävlan med min ponny, men har några frågor ang. detta. Först och främst...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Hej, tänkte bara säga att du borde rensa i din "inkorg" ;) det går inte å skicka :p
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan Nu är jag anmäld :bump: I tid också! :) Det blir min nästa FT, långt kvar.. Vilka andra skulle dit? Typiskt att det är 97ans...
2
Svar
31
· Visningar
2 065
Senast: Salonikel
·
S
Fälttävlan Vad har ni för skydd när ni tränar och tävlar terräng? Andvänder ni boots också?
Svar
10
· Visningar
1 268
·
B
Fälttävlan Vi ska gå vår första FT i år = blåbär :confused: ... - undrar om ni brukar knoppa till dressyren? Rider ni i en och samma sadel i...
Svar
14
· Visningar
1 638
·
N
Fälttävlan Vilka tävlingar ska ni rida till hösten? Jag försöker sitta och kolla på vilka som finns men tycker det verkar vara rätt få. Det går tre...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Nelle
·
A
Fälttävlan vad heter fälttävlan på engelska? (det är jätte bråttom!)
Svar
7
· Visningar
18 895
Senast: escade
·
Fälttävlan Här kan ni väl skriva er hemsida, om ni har någon. :) Det är så kul o titta på andras fälttävlans hästar, eller om ni har bilder...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: rubytoo
·
Fälttävlan Hur har det gått för er alla som var där i helgen? Vem ska dit i midsommar? Jag tänkte vi kunde ha en ihopslagen tråd om detta ;)
2
Svar
30
· Visningar
2 258
Senast: tio-i-tre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar