Örebro 4/6

Sv: Örebro 4/6

nej det kan dom ju inte göra, det är ju olika dressyrdomare...

jag vill ha kombinationer och smalhinder i terrängen, saknade det i trossnäs....

Just de :idea:
men då blir ju min avdelning en egen klass..
med 18 starter ;)
o din avd har 43 :D
men det är ju pga domarna,
hur många dom kan ta per dag eller hur?
Många gånger är det ju 3 avdelningar,

Jag vill oxå ha mer roliga. lite svårare hinder tack!
smala kombinationer på böjt spår :D

Är det bara för häst eller? Jag tycker 2001 pogramet är roligast!

Salonikel skrev:
Just de :idea:
men då blir ju min avdelning en egen klass..
med 18 starter ;)
o din avd har 43 :D

men det är fler placeringar i min :angel: fast hur som helst tänkte jag vinna så det spelar ingen roll ;)

Så du ska vinna? ;)
Innan jag vinner ska jag putsa på min dressyr-
så det lär dröja ett tag :D

oseriös:
Det är lätt klass för häst
och Msv A EM kval för D-ponny.
Tycker oxå att 2001an är bättre.

Vi har precis byggt ett nytt hinder iaf, det ser riktigt läskigt ut. :D
Grav framför och en högt träplank...vet ej om dom ska ha komb. med, men hon brukar inte bygga så jätteenkelt utan lite klurigare, så var det på senaste tävlingen iaf..

men om ni inte varit på banan tidigare så finns det lite bilder från den på min hemsida..

amen såna hinder med plank och grav har jag hoppat på flera tävlingar å det bryr sej inte pålle om, så det är lugnt! :D
skojigt om det blir lite klurigt..kollade på bilderna å de såg ju jättetrevligt ut!

Det hindret med planket o grav har jag för mig att hon sa att den bara kommer i MVS A:n... Ponnisarna ska ha någon sorts kombination/studs innan en metershoppet i vattnet, upp o sen smalhinder. Tror att lätthästarna ska ha nerhopp o sen upphopp o sen ett smalhinder, kanske något hinder innan? Är inte alls säker, men. Så ni får inte bli arga om jag har fel ;) :crazy:

jag startar också avd B :d
fast senare än dig.
Det är bra att jag startar långt bak, får alltid bättre poäng då :D
I trossnäs startade jag långt, o red på 42 straff, fast det blev ett jättedåligt avbrott efter mellangaloppen, dålig ryggning, tama ökningar o för lågt tempo :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 010
Senast: snöflingor
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
695
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka