Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Nu äntligen har Gärds varit och måste säga att banorna i år höll hög klass, även om vattenhindret i den ** inte var speciellt bra :(...
2
Svar
34
· Visningar
2 410
Senast: rubytoo
·
Fälttävlan Är det någon som har koll på hur det går för våra ryttare i Bielefeldt? Har varit inne på aktuell hemsida men inte funnit några...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: aicha
·
G
Fälttävlan Vilken höjd går debutant i på terrängen och är det mycket vattenhinder med isåfall? Vilken höjd är banhoppningen och vad är det för...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: spatte
·
K
Fälttävlan fins det någon hemsida med bilder av fältävlans hinder??? :D :bump: :bump: :rofl:
Svar
10
· Visningar
1 674
Senast: knorren
·
T
Fälttävlan visst är det väl så att första halten i dressyrprogrammen för lätt klass både 2001 och 1997 är borttagen? fick just ett mail från...
Svar
9
· Visningar
1 121
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Någon som vet vart Kinda ligger? Ska nån dit den 5maj?
4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 420
Senast: Nelle
·
A
Fälttävlan Har hört att man får tävla dressyr med bett i andra material än metall från och med 05. Stämmer det och i så fall gäller detta även...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: alfa460
·
Fälttävlan Är det schysst mot hästen att gå en debutant Fre-Lör och en Hunting (90cm)på Söndagen?? Hon är ju i kondis och har ork, men frågan är...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Trodde att jag visste hur upplägget brukar vara när det är 3-dagarstävlingar. Kollade visserligen på hemsidan för att se om det fanns...
Svar
18
· Visningar
1 609
Senast: fio.
·
K
Fälttävlan Bara en liten fråga! Har ni som tävlar fälttävlan 3st olika ''fasta'' tränare, d.v.s en hopp, en dressyr o en terräng tränare? har ni...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: fio.
·
Fälttävlan Jag har hoppat mina första terräng hinder på väldigt många år idag!!!! Jag är så himla stolt & lycklig... :banana: Sist var när jag...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Vad föredrar ni? Att bli bortlottad eller rida på två dagar? Pest eller kolera? :confused: Vi har 104 anmälda till trossnäs 21 maj, vi...
Svar
3
· Visningar
1 142
·
M
Fälttävlan vet nån hur man kan få tag på dressyrprogram till deb-klass? och andra klasser :confused: har letat typ överallt :devil: (inte i tr) har...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: malik
·
Fälttävlan Slog mig just att jag inte är säker på när man går hoppbanan. Gör man det innan dressyren eller går man den inte alls? Från det att...
Svar
6
· Visningar
901
·
Y
Fälttävlan Hejsan!! Jag har några frågor angående fältävlan/hunting. 1. Måste man ha fältävlansmärke för att få starta hunting?? 2. Hur höga...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Yoghurt
·
Fälttävlan Vilka ska dt å träna sj rider jag kl 18.00.. målet blir att inte trilla av denna gången.. för sådans gör ont :p
2
Svar
23
· Visningar
1 393
Senast: shady
·
M
Fälttävlan Jag skulle gärna prova på fälttävlan och jag har lite frågor. 1. Finns det nåt bra ställe nära Eslöv (mitten skåne) 2. Var ligger...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Malle Palle
·
Fälttävlan Nagon som ska dit i helgen? Jag ska dit pa lordag :bump: har aldrig hunnit med att ga forut sa det ska bli jatteskoj :) :banana:
Svar
3
· Visningar
803
Senast: emma-vsm
·
M
Fälttävlan när kan man starta me en 5åring i deb fälttävlan :confused:
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Hannis
·
Fälttävlan Har jag rätt program nu? 2001 lätt klass http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/FaltLatt2001.html Börjar bli lite...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Salonikel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka