Udden imorgon??

Sv: Udden imorgon??

Svarar både dig och Darkness, visst får ni ta bilderna, om jag får era mail adresser så mailar jag över dom.

Darkness här då

darkness27.jpg

darkness49.jpg

Och jag missade dig med ett par minuter i kväll ;)
Hade jag vetat att du skulle dit hade jag åkt dit lite tidigare så kunde vi hejat på varandra :D
Nu var det inte planera att jag skulle dit utan jag var i krokarna och ringde Shadys son och han sa att dom var på Udden så jag svängde förbi för att hälsa på mina kära vänner..

Jaja det går väl fler tåg ;) och jag hade Bukekepsen på mig :devil:

Tusen tack för bilderna!

Sågs idag igen. Men vet inte om du såg att det var jag som var med Carola :D

Pm:ar dig min mailadress.

Nähä det missade jag. Synd att du inte sa något. Men vi lär nog springa på varandra fler gånger. Första omgången bilder är nog hos dig nu.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 779
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka