Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Äntligen!! Nästa vecka börjar jag med den :) Ska bli superkul..någon annan som ska rida samtidigt som jag på fälttävlansträningen på...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: LitenIsa
·
Fälttävlan Hur är det med halt/hälsning i debutantprogrammet för 1997? Den togs ju bort i 2001 års dressyrprogram för något år sedan men gäller det...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Tulip
·
Fälttävlan Undrar vad ni har för bett på era hästar när ni tävlar/rider terräng bana. Min häst är väldigt het ute och har testat dt mesta.. utan...
Svar
5
· Visningar
993
T
Fälttävlan Nån som vet om de finns nåt ställe där man kan ha sin häst uppstallad (en natt, vid majtävlingen) i närheten av tävlingsplatsen...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: tant agda
·
Fälttävlan undrar bara var man kan köpa dom zippa västarna.. finns dom i affärer..hjärna om någon vet runt om Karlskrona. kalmar området..
Svar
1
· Visningar
776
·
E
Fälttävlan Är det så att man ska ha väst i uthållighetsprovet och vanlig liten nummerlapp i dressyren och hoppningen?
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: fio.
·
P
Fälttävlan Bara en liten sak jag kom att tänka på,får man ta hjälp av någon annan att rida fram hästen. Kan ju tex hända att man har två hästar...
Svar
6
· Visningar
1 680
Senast: Nelle
·
C
Fälttävlan Jag undrar om det är någon som skulle vilja hjälpa mig att reda ut begreppen för mig som inte alls är insatt i fälttävlan egentligen...
Svar
3
· Visningar
1 055
·
Fälttävlan hur går man till väga? vad ska fixas och tänkas på? jag har en 6årig d-ponny som jag gärna vill starta nån deb. ft eller liknande på i...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Nyrelski
·
Fälttävlan ... för en häst att gå provtagningen för fälttävlansmärke I på lördagen och (förutsatt att jag klarar provtagningen) sedan åka 30 mil på...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: emelit
·
Fälttävlan Hur många av er är det nu som dyker upp i morgon till Udden? Själv står jag i fiket när ni kommer, om det inte blir efter 21 för då har...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 756
Senast: shady
·
E
Fälttävlan Finns det särskilda regler för en säkerhetsväst om man skall ha den till fälttävlan? Måste den ha axelskydd? Måste den ha rem under...
Svar
2
· Visningar
1 258
·
Fälttävlan Hur stort är det? Funderar på om det är värt att åka och titta på? Kan inget om fälttävlansklasserna.
Svar
11
· Visningar
1 573
·
B
Fälttävlan Tips på vad jag ska tänka på önskas!!! Behöver träna hästen lite på banor - kan vara lite åt det tveksamma hållet, hur mycket tränar ni...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: life
·
W
Fälttävlan Får jag som överårig ryttare ta fälttävlanskortet med den ungponny som jag har tänkt att starta i sommar???
Svar
4
· Visningar
872
·
Fälttävlan har ni i terrängen?? gummi? flipflap? neoprene. osv? Alla skriver ju bara New skydd+boots. definiera :p
Svar
11
· Visningar
1 244
·
T
Fälttävlan Är det någon som vet om det går att få tag på dressyrprogrammen för debutant 1997 och 2001 samt för lätt klass 1997 samt 2001 här på...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Nyrelski
·
T
Fälttävlan Mantorp e visst flyttad till 23-24 april å Kinda e åxå flyttad å Åkerbo e inställd.........suck! Hela min planering har gått åt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 884
Senast: shady
·
P
Fälttävlan Hej ;) Ja undrar va d bruka vara för ras på Fälttävlans hästar ? ;) Finns d nån ras som e typ född till FT? :)
Svar
12
· Visningar
1 582
S
Fälttävlan Hur vet man ifall ens väst är godkänd att tävla fälttävlan med? Måste man ha en godkänd väst för att träna fälttävlan?
Svar
12
· Visningar
1 384
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka