Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

Sv: Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

Ok, keps på. Mathias har sin också (Lilleman8) så hittar ni inte mig utan ser honom så bara hoppa på honom då. Men säg era Buke namn annars fattar han nog nada. :D Ser ni mig inte ute någonstans så testa i magasinet där vi säljer mats osv. Kommer att hoppa mellan fotning och magasinet. Men bara så ni vet, ni som jag lovat att fota, kan kommer INTE fota dressyren då den går inne och det blir så otroligt dåliga bilder.

Börjar längta efter att det är lördag nu så jag får träffa er, skall bli sååååå kul. :banana:

va orättvist att du har tränat!!! *sjukt avundsjuk*
de har inte jag kunnat pga snön och lär inte hinna göra de före lördag......menmen de går nog iaf!

längtar som en galning efter att få tävla och självklart att få träffa er!!! e så himla nyfiken...

Senast ändrad av en moderator:

Ja det är väl bäst att presentera sig som "Nelle" om jag ser Mathias, annars ser han väl ut som ett frågetecken :p Jag hade hoppats att dressyren skulle gå ute bakom ridhuset, det var väl en bana där i fjor? Tänker dom ha två dressyrbanor inne eller hur ska dom annars hinna med? Var kommer hoppningen gå? Utanför ridhuset eller bort mot terrängbanan?
Jag har ju bara en häst med mig så jag kommer nog också finnas vid borden vid magasinet en hel del, särskilt om det är fint väder för då är det så mysigt där!
Jag kommer antagligen ha en mörkblå ASVH-keps och mörkblå ungdomsledarjacka alt. Svart ropingjacka med GLRs logga. Hoppa på mig bara om ni ser mig :bump: Jag har en förmåga att låta en del också :o så om ni hör en gotländsk dialekt så är det antagligen jag :D

Japp och det var VÄLDIGT kul att rida terräng igen :devil: :D Vi hoppade bara några få språng eftersom det var så sankt än (vi fick vara där på nåder), men det var skönt att ha gjort det iaf eftersom han var väldigt tittig :crazy:
Jag kan PM:a dig när startlistorna kommit ut på hemsidan så du vet exakt vem jag är (om du inte hunnit lista ut det innan, jag är ju inte särskilt anonym :D ).

Jag har oxå tränat nu :bump: Var i Hermanstorp i fredags , helt underbart :)

hmm..är det bara jag som inte tränat? :confused: Har inte hoppat ett terränghinder sedan tidigt i höstas, så det kommer gå alldeles för fort (min häst kommer bli alltför glad :crazy: ) Tur att ingen ska fota mig för ni kommer inte hinna se mig :smirk:

haha nä jag har inte heller tränat. har hoppat ett språng på ett litet upphopp sen i höstas.....
å mej kommer ni nog inte heller hinna se, för de lär gå fort :D

å pm:a gärna!!! så ska jag åxå ge mej till känna :D ska bli jättekul å ses....

nu har ryttarmeddelandet till Udden kommit! :bump:

lättklassdressyren blir ute på lördagen!!! börjar 0730 hoppas man inte startar först....gäsp

tant agda skrev:
nu har ryttarmeddelandet till Udden kommit! :bump:

lättklassdressyren blir ute på lördagen!!! börjar 0730 hoppas man inte startar först....gäsp

fyy vad tidigt , varför är alltid ft dressyren så jädra tidigt.

Ja det kan man undra :smirk: Vi kommer ju fram ganska sent på kvällen så jag hoppas VERKLIGEN inte att jag startar 7.30...
Ett år när jag var i gärds på hösten fick jag starttid vid 7, det vara bara det att de inte tänkt på att det inte var ljust då... Vi fick brodda i lyset från bilens strålkastare och fick framflyttad starttid till halv 8 eftersom domarna inte såg hela banan i mörkret, bra planering :crazy:
Agda, jag såg att vår dressyr går utomhus, jippi! Sist gick min häst inne och flippade totalt ut eftersom han kunde se kompisarna på nedre delen av dressyrbanan men inte när han var uppe vid C. jag tror jag red på typ 72 straff i debutant :crazy:

Har talat om för honom, han sa bara dom säger sina Buke namn. Annars har jag inte en aning om vem dom är. Precis vad jag trodde ju :D . För vissa rids dressyren redan på fredag kväll. Kommer att vara där till minst 21 tror jag. Kommer att se till att folk som är hungriga får sig lite att äta i fiket.

Vi är nog framme till 21 tror jag, båten är inne vid 20 och sen brukar det ta knappt en 45-60 min till udden, det är väl 45km tror jag. Sekreteriatet skulle vara öppet till 21 också? I fjor lyckades vi få den snälla sektreteriatspersonalen att ha öppet en halvtimme extra så vi fick fixa allt på kvällen innan när vi kom :bow:
Då kanske vi syns redan på fredagen ju :)

Kan ju så vara. Längtar. Men då har jag inte kepsen på mig. Långt hår och glasögon. Du kan nog inte missa mig om jag är i fiket. ;)

Jag får väl springa omkring och skrika "Shady" eller ***** tills du svarar då ;) Du kan nog inte missa när vi kommer heller, vi är ett helt gäng som bör anlända på ungefär samma gång runt 21.

Såg att startlistorna kommit upp nu... *Snyft* Hoppas jag kan komma i höst istället

Det är bara att knata upp i fiket och skrika, någon svarar nog. ;)

Ja jag startade ju inte så hemskt långt efter 7.30... :cool: Jaja, det är ju inte första gången man är uppe i gryningen utan nästan någon sömn. Jag håller helt klart på med fel sport eftersom jag är så vanisinnigt morgontrött :crazy:
Jag såg förresten att Quigley ska vara med också, ytterligare en bukemänniska att attackera ;)

Ja jag såg också att du skulle starta rätt tidigt. Tant Agda har du efter dig, hon fick en lite bättre tid i dina ögon kan jag tänka mig. ;) Jag är ju själv mer morgon människa så jag hade gärna ridit tidigt. Den andra buke människan vet jag inte vem det är vare sig här på buke eller IRL.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 004
Hästvård Vet inte vart jag ska lägga detta. tyckte inte det passade in nånstans. admin får flytta om dom vill jag är faktiskt lite ledsen nu...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 824
Senast: kol
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka