Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

Sv: Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

Ok, det låter bra. Få se om det kan tina upp lite här med så man kanske kan få hoppa nåt terränghiner innan :)

Hoppas hoppas fortfarande på att det skall gå. Men nu hörde jag idag att det skall bli kallare igen över Påsk. :mad: Skall ner till stallet (Udden) i morgon så jag fortsätter kolla läget. Annars så får nu titta på hemsidan.

emma-vsm skrev:
¨Vet inte om åkerbo har tävlingen senare, det krockar ju med Gärds nu när dom flyttade till samma helg. Hoppas bara dom skjuter upp den.

Åkerbo var inställd innan Gärds la sin där.... Det lät inte som dom skulle flytta den.

Nu är Tågarp-ponny också flyttad. Till den 22/5.

Kallare men va faan :mad: Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det inte ens blir några tävlingar alls under hela april :cry:

Jo precis. Men man får leva på hoppet. Idag har vi haft runt 10 +, skulle fortsätta, men sedan på Fredag tror jag det var skulle det bli kallare igen. :mad: Men hoppet finns kvar ett litet tag till i alla fall. Några skulle i alla fall träna teräng på fredag, alltid något. Sedan berättade min svärfar för mig idag att hör man skratt måsar (fågel alltså) då är det ett vårtecken, och dom hörde han idag. :banana:

Nä jag väntar oxå besked därifrån men än så länge står det inget på hemsidan att det skulle bli inställt, det är bara att hoppas :D

Lånar din knapp

Har kollat läget lite för tävlingen den 9/4 på Udden nu. Idags läget så är det inte tal om att ställa in. Markerna är bra, släpper mer och mer för varje dag. Har haft runt 10-15 pluss grader idag. Så hoppet finns kvar fortfarande.

Ikväll var dom och höll på att bygga lite nya hinder och kolla över gamla. Ca 150 anmälda ekipage är det. Både ponny och stora hästar då.

Super ju :)

Visst är det. Åtmindstonde så här långt.

åhh va härligt om de blir på udden!!! :)

om man bara hann träna nåt innan dess vore det ännu bättre......

zykk skrev:
Hmm om mantorp e inställt så undrar jag ju hur det blir m udden? Går ju helgen innan... nån som vet??

Dom räknar helt klart med att udden ej ska behöva ställas in och flyttas..

Tror inte det tar lång tid innan kälen släpper nu..

å all tjäle måste ju faktiskt inte släppa......

Är inte mkt tjäle kvar nu heller. Fälttävlands banan på Udden är för tillfället i utmärkt skick.

nu blir jag riktigt glad!!! som man längtar till udden........

Fortsätt längta för ännu finns det inga funderingar på att ställa in, tvärtom. Har varit träning på fältet idag och den är kanon. :banana:

Ok det låter ju bra!! Längtar!!!

Ja, och i morgon är det träning igen, så då blir det att plocka med sig kameran ännu en dag till stallet. Fick ett super kort senast.

Nu är jag verkligen sugen och laddad!!! Red dressyrtävling igår och Pållen gick som aldrig förr :love: Vi ska förhoppningsvis iväg och träna lite terräng i morgon förmiddag :banana:
Syns om en och en halv vecka!

Ja det gör vi. Skall bli så skoj. Hur många är det som kommer till Udden den helgen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 004
Hästvård Vet inte vart jag ska lägga detta. tyckte inte det passade in nånstans. admin får flytta om dom vill jag är faktiskt lite ledsen nu...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 824
Senast: kol
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka