Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)
Sv: Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)
Från oss är det ett helt gäng, däremot (tror jag) är det nog inga bukefolk med förutom jag... Du har inget tips på vad man gör på söndagen? Vår båt går inte hem förrän 21.10 på söndag kväll...
Nej det är det ju inte. Kommer troligen att vara i fiket den dagen. Så då kan man prata bort en stund också . Är förrästen div lll dressyr. Stor häst har jag för mig.
Jag som är expert på att prata bort MÅNGA stunder, särskilt om man fikar samtidigt Kom ihåg att ta med kameran bara, du vet väl att du får agera papparazzi när jag rider
Nej, förhoppningsvis är det inte allvarligt... Han får medicinen eftersom veterinären tyckte att han var lite stel. Ska ge honom det några dagar o se om det blir någon skillnad. Dock får man inte tävla förrän 14 dagar efter att man gett sista dosen.
Såja såja tjejer. Jag kan leka papparazzi åt er alla. Bara att ni ger er tillkänna så jag vet vilka ni är. Blir ingen fika tant den dagen utan har tagit ledigt för att fota er. Skall jag ta på mig min eminent snygga Buke keps då, så ni åtminstonde kan hitta mig?
Det verkar som om du har lite anknytning till Udden så ja tänkte fråga dig om du vet om det finns någon möjlighet att rida någonstans på anläggningen på fredag eftermiddag/kväll?
Jag har nämligen en häst som samlar alltför mycket energi och måste komma ut och röra sig kvällen innan tävling annars blir han en atombomb i dressyren (lär han nog vara ändå iofs, såhär första starten på sässongen!).
Du har en stor paddock utanför ridhuset. Där tror jag inte det skall vara något, utan där skall du kunna rida. För vad jag förstått så skall all dressyr ridas inne i stora ridhuset. Annars finns det hur mkt trevliga vägar som helst att rida på.
Ja ta på dej din keps! Vi har ju i alla fall nummerlappar på oss så vet du bara våra namn så borde det ju inte vara så svårt att hitta oss
Jag börjar bli jätteladdad. Vi var och tränade terräng i förra veckan och vi var minst sagt väldigt ringrostiga
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.