Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

Sv: Blir gaaaaaaaaaaalen! (Flyttade och inställda tävlingar)

Från oss är det ett helt gäng, däremot (tror jag) är det nog inga bukefolk med förutom jag... Du har inget tips på vad man gör på söndagen? Vår båt går inte hem förrän 21.10 på söndag kväll...

Kollar dressyr på Udden kanske passar? Har blivit en extra tävlingsdag då.

Ja då har man ju i alla fall något att göra. Det finns ju inte så mycket öppet en söndag annars...

Nej det är det ju inte. Kommer troligen att vara i fiket den dagen. Så då kan man prata bort en stund också :angel: . Är förrästen div lll dressyr. Stor häst har jag för mig.

Jaha... då blev det ingen udden för min del...Hästen får medicin :mad: :mad:

Neeeej. Jag som hoppades på att du skulle komma ju. Något allvarligt med pållen? Hoppas inte.

Jag som är expert på att prata bort MÅNGA stunder, särskilt om man fikar samtidigt :angel: :o Kom ihåg att ta med kameran bara, du vet väl att du får agera papparazzi när jag rider :devil: ;)

Nej vad tråkigt :cry: Vad har hänt med pållen? hoppas det inte är allvarligt!

Nej, förhoppningsvis är det inte allvarligt... Han får medicinen eftersom veterinären tyckte att han var lite stel. Ska ge honom det några dagar o se om det blir någon skillnad. Dock får man inte tävla förrän 14 dagar efter att man gett sista dosen. :(

du får jättegärna vara paparazzi när jag rider åxå :)

Sno inte min pressfotograf hörrdu :mad: ;) :D
Vilken klass ska du rida?

Såja såja tjejer. Jag kan leka papparazzi åt er alla. Bara att ni ger er tillkänna så jag vet vilka ni är. Blir ingen fika tant den dagen utan har tagit ledigt för att fota er. ;) Skall jag ta på mig min eminent snygga Buke keps då, så ni åtminstonde kan hitta mig?

haha...jag rider lätt klass på häst

du då?

Det verkar som om du har lite anknytning till Udden ;) så ja tänkte fråga dig om du vet om det finns någon möjlighet att rida någonstans på anläggningen på fredag eftermiddag/kväll?
Jag har nämligen en häst som samlar alltför mycket energi och måste komma ut och röra sig kvällen innan tävling annars blir han en atombomb i dressyren (lär han nog vara ändå iofs, såhär första starten på sässongen!). :crazy:

Du har en stor paddock utanför ridhuset. Där tror jag inte det skall vara något, utan där skall du kunna rida. För vad jag förstått så skall all dressyr ridas inne i stora ridhuset. Annars finns det hur mkt trevliga vägar som helst att rida på.

vilken klass rider du smulan?

Då får vi slåss mot varandra :banana: Jag ska nämligen också rida den lätta för häst!

Ja ta på dej din keps! Vi har ju i alla fall nummerlappar på oss så vet du bara våra namn så borde det ju inte vara så svårt att hitta oss ;)
Jag börjar bli jätteladdad. Vi var och tränade terräng i förra veckan och vi var minst sagt väldigt ringrostiga :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 004
Hästvård Vet inte vart jag ska lägga detta. tyckte inte det passade in nånstans. admin får flytta om dom vill jag är faktiskt lite ledsen nu...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 824
Senast: kol
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka