Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Fälttävlan jag har funderat på att börja med fälttävlan och kollade lite på utrustningen... jag använder pullargrimma på hästen jag rider på men i...
Svar
19
· Visningar
2 105
Senast: Anna_89
·
N
Fälttävlan Flyinge om mindre än tre veckor och det är snö ute :eek: Jag har inte kunnat träna någon terräng sen jag köpte min häst (som aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Hmm Blir den av? (snön :crazy: ) I så fall e d nån som ska dit??
Svar
1
· Visningar
755
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Är det någon som vet hur det blir med tävlingen? Jag menar rådande underlag i form av snö och ner mot -15 natten är väl kanske inte att...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Leten
·
Fälttävlan Kolla in dessa: Dessa är tagna vid 15 tiden idag
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: Mayflower
·
H
Fälttävlan Nu är proppen ute till Påskmeetinget i Gärds. Finns på deras hemsida. :bump:
2
Svar
31
· Visningar
2 156
Senast: aicha
·
Fälttävlan har tänkt länge på det här me fälltävlan och skulle gärna vilja prova, så jag tänkte fråga om dét är svårt om man har en tittig häst på...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Hallonsoda
·
S
Fälttävlan vad använder ni för skydd på era hästar när ni tävlar/tränar fälttävlan? Viöka tycker ni är de bästa? :bow:
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: _jojjo_
·
Fälttävlan Jag har tänkt att vara med på Hunting i sommar med min gammelpålla som inte är någon egentlig hopphäst, men tycker det är grymt skoj...
Svar
13
· Visningar
1 276
·
F
Fälttävlan Undrar hur fel poängen sätts på fälttävlan? För tex, vägran eller tvekan? HUR bedöms detta? Om hästen stannar men hoppar utan att...
Svar
9
· Visningar
1 930
Senast: lundsbo
·
K
Fälttävlan hur länge tränade ni innan ni startade eran första debutant ?! :bump:
Svar
4
· Visningar
925
·
Fälttävlan Jag och min kompis har bestämt oss för att prova på fälttävlan. Därför har vi anmält oss till ett fälttävlansläger nästa sommar på...
Svar
13
· Visningar
1 399
Senast: Anna_
·
H
Fälttävlan Jippie SM för ponny kommer att gå i Bränntomt Skaraborg i augusti :rofl: undefined
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Lorelie
·
M
Fälttävlan Hej, undrar vilken häst Piias fd:s hästskötares, Hannis häst är? Hon säljer den nämligen, och låter mycket intressant. "167cm...
2
Svar
34
· Visningar
2 757
Senast: rubytoo
·
Fälttävlan Vilken modell är bra?! Tycker de flesta är så klumpiga. Har ridit med en svart, med korsade band över ryggen. Den satt ganska illa...
Svar
7
· Visningar
1 242
Senast: zykk
·
N
Fälttävlan Vad betyder JSM 90,100,CNC* ? Jsm fattar jag, men inte 90, 100 och CNC*.
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Notorius
·
L
Fälttävlan Jag ska investera i ett par fälttävlanskydd inför pållens debut i mars. Vilka skydd är bäst? Just nu står jag och velar mellan n.e.w...
2
Svar
25
· Visningar
2 597
Senast: zykk
·
M
Fälttävlan Jag är i akut behov av dressyrprogrammet till debutant fälttävlan. Nån som kan hjälpa mig med det? Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
2 142
Senast: Mayflower
·
Fälttävlan Om man ska ta fälttävlanskortet, hur högt hoppar man när man gör själva provet? Det borde ju vara 90cm eftersom debutantklass är 90cm...
Svar
14
· Visningar
2 715
Senast: __Stilett__
·
T
Fälttävlan är det några ändringar i kvalreglerna till JSM sen förra året? på ridsport.se finns bara förra årets regler...........
Svar
1
· Visningar
905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka