Bästa fälttävlansskydden

Sv: Bästa fälttävlansskydden

*lånar knapp*

Det är synd och skam att Eurohorse är veckan EFTER säsongen har startat. Annars hade man kanske kunnat hitta något där. :cry:

Idasagare skrev:
Vet att Anna H testar andra skydd. Ser ut som N.E.W men kostar hälften. Enligt Anna är de lika bra. Vet du något om dom?

Ska kolla med henne vad de heter. Tror inte de är köpta här hemma...

Nej jag vet faktist inte , har inte anna alltid lindor av något slag :confused: Gula och andra skriande färger :D Ialla fall på Snacke , jag har inte tänkt så mycket på vad hon har på dom andra. Fråga , det kan vara intressant att veta om dom nu är lika bra och till halva priset på köpet.

Skydden som Anna använder heter Davies.Har sådana boots de är av någon slags gummi. De sålde ut sådana både på Falserbo och Skandinavium. De är perfekta bra skydd och de suger ej upp vatten.

haha. nej det menar du inte,är du verkligen säker för jag tycker dom skydden ser tunna och plastiga ut..

har hon dom med glitter :D

glitter_splint_boot_big.jpg

finns ju boots i matchande också..
glitter_bell_boot_big.jpg

Tycker oxå de verkar för klena... Har ett par blåa som hoppskydd när jag tränar... Däremot verkar bootsen bra

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 353
Senast: hollypolly
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
4 185
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar