Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Fälttävlan Hej alla glada!!! :D jag har en 6 årig (nu till våren) c-ponny som jag har tävlat hoppning med. jag skulle ev. vilja börja tävla...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: hoppar&studsar
·
F
Fälttävlan japp, då var det bestämt, det blir en fälttävlan för mig och ponnyn till våren :D vi åker med en kompis och hennes ponny, superskoj...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: fiffi
·
Fälttävlan Har letat häst ganska länge nu men inte riktigt hitta någon... Men nu kanske jag har hittat en, fast han är 14 år, och det känns lite...
2
Svar
30
· Visningar
2 744
Senast: Hebbeli
·
Fälttävlan Skulle vilja börja träna fälttävlan i vår och undrar nu om det finns någon bana i Värmland? O i så fall var i Värmland den ligger...
Svar
9
· Visningar
1 300
Senast: emmath
·
Fälttävlan Kan inte Ni som var där uppdatera oss som inte hade möjlighet? Var Bengans föreläsning bra? Nya regler/dressyrprogram nästa år? Annat...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: LenaH
·
E
Fälttävlan Är det någon som vet var Lag-SM för häst går 2005 eller är det kanske inte bestämt ännu?
2
Svar
21
· Visningar
2 032
Senast: Cronis
·
B
Fälttävlan hej! jag har börjat träna terräng med mitt halvblod, och han älskar det :D problemet är bara att han blir så stark så det är omöjligt...
Svar
15
· Visningar
1 995
Senast: Fullblod
·
C
Fälttävlan Jag har lagt märke till att vissa här inne skriver om sina så fruktansvärt starka fullblod, tänkte bara fråga om det verkligen är så...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Smulan75
·
W
  • Låst
Fälttävlan Någon som vet vart det kommer att hållas träningsläger i närheten av Stockholm i sommar. Vill skicka iväg mina medryttare på...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Tulip
·
M
Fälttävlan Hej jag bara undrar hur högt man hoppar i en debutant fälttävlan både i terrängen och på hoppbanan? Och vad det är för svårighetsgrad på...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: tant agda
·
T
Fälttävlan hej jag har lite frågor 1. Kan ett halvblod tävla fälttävlan(små klasser)eller är det dummt? 2. Hur tar man fälttävlansmärket? 3. Får...
Svar
4
· Visningar
1 011
·
N
Fälttävlan jag undrar hur en tävling i debutant klass samt lätt klass. är det under 3 dagar?? sen undrar jag om det är svårt att jag...
Svar
1
· Visningar
830
·
P
Fälttävlan Heej .. Hur börjar man med fälttävlan ? Hur började ni? :banana:
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: emmath
·
R
Fälttävlan Är det någon som skall dit ? Vi kanske kan ha en liten buketräff där :) ( fast jag har en känsla av att det finns mängder av folk här...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Rufsan.
·
Fälttävlan Hur lägger ni upp ett täningsprogram från början!!! Har tänkt tävla terräng i Maj. Min häst har grundkonditionen o ch är 4 år.. Han har...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: LenaH
·
H
Fälttävlan hej! :p har en häst som i början av nästa år blir d-ponny?? vet ej hur hög han är lixom men jag chansar väll på 147-150..!? hoppas han...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: celeber
·
P
Fälttävlan vad har ni för benskydd? de flesta svara säkert runt om och boots, men det dära runt om vad är det för skydd?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 794
Senast: moroten
·
K
Fälttävlan vart kan man köpa dressyrprogrammet till deb? har kollat på ridsportsförbundetshemsida men såg bara att det fanns en bok med alla...
Svar
5
· Visningar
2 167
·
S
Fälttävlan Vad finns det för klasser i fälttävlan och vad heter dem? Är det tex. LB, LC, LA , MSV eller ja, heter dem likadant som i dressyr och...
Svar
7
· Visningar
1 240
B
Fälttävlan Är det någon som vet var man kan köpa Jan Jönssons videor för utbildning/träning i fälttävlan? :confused:
Svar
1
· Visningar
751
Senast: zykk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka