Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Så, vad tror ni om årets upplaga? :) Tror ni Linda tar hem det igen, fast med Maja den här gången? Hon leder ju efter dressyren och vi...
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: pixiegnomen
·
Svar
37
· Visningar
2 838
Senast: Pyramus
·
P
Fälttävlan Uselt att de inte visar on-line! Eller åtminstone kan de skynda sig att lägga ut resultaten. Klockan är strax halv sju och siste...
2
Svar
39
· Visningar
2 794
Senast: aicha
·
Fälttävlan Om det är 4 startande i en klass (Ponny, Lätt, kat C), stämmer det att det bara är en placerad då? Hur är det med antal placerade i DM...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: cissan
·
Z
Fälttävlan Många olika dicipliner, trav, galopp, distans, hopp, dressyr och körning. 1. Vilken diciplin? 2. Hur värmer ni? 3. Hur länge? 4...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: zalaraya
·
S
Fälttävlan Min kompis har en arab som är en väldigt duktig hoppare men rädd att gå i vatten,lite tips tack.Han vägrar att över huvud taget gå i...
2
Svar
24
· Visningar
2 108
Senast: stally
·
Fälttävlan Vi är några glada (debu-)tanter som tänkte avsluta ft året i Kinda. Men, vi skulle så gärna vilja åka dit på fredag! Finns det några...
2
Svar
21
· Visningar
2 002
Senast: shady
·
Fälttävlan Hur vanligt är det med Haflinger inom ponnyfälttävlan ? Finns det någon aktiv just nu ? Finns det något som talar emot haflingern som...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: aniara_lenson
·
Z
Fälttävlan Hur stor roll spelar hästens ras in? Vad har man för chans i debutant/lätt fälttävlan med en något grövre häst som inte har det snabba...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Ninnie
·
T
Fälttävlan ....hur mkt (ungefär) har ni fått betala för den? Funderar på att investera men vill inte köpa till vilket pris som helst!
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Igår gick min häst sin första terrängträning med sambon på ryggen. Ingen av oss har tidigare ridit terräng och hästen är en relativt...
Svar
19
· Visningar
1 467
Senast: _Tazty_
·
T
Fälttävlan Hmmm om detta inlägg hamnat fel.. flytta gärna på det :) Har tittat på tidigare inlägg men itne riktigt hittat svar på min fråga: Är...
Svar
1
· Visningar
3 363
Senast: norpan
·
C
Fälttävlan Jag har tävlat fälttävlan några gånger men det är en sak jag inte fattar och aldrig får klart för mig, hur beräknar dem tidsfel i...
Svar
11
· Visningar
3 952
Senast: evasarius
·
L
Fälttävlan Hur gammal ska hästen vara för att man ska få starta i en debutantklass?
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Liiisa
·
F
Fälttävlan * klass med 14.000 !!!!!!!!!!!!!!!!!! i första pris :eek: Helt otroligt , tänk om alla * klasser hade dom prispengarna. Fantastiskt...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Ngn som vet var man kan hitta gamla resultat? Mitt sto har varit gotländsk mästare i fälttävlan (tror jag) och jag skulle gärna vilja...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: AraSlei
·
H
Fälttävlan som hoppade bäst av dom svenska hästarna, Robban hade 12 fel och Bullen 8. Nu är det ju för tidigt att diskutera utslaget i denna nya...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 048
Senast: roslagen
·
T
Fälttävlan Jag har en D-ponny som är korsning mellan Fjord/ fullblod. jag skulle vilja starta i fälttävlan med honom, men skulel vilja veta en...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: shampiz
·
V
Fälttävlan hm, om jag tex på målrakan upptäcker att jag ridit förfort i terrängen, vilket faktiskt kan hända med min snabba kuse..Får jag lägga...
Svar
12
· Visningar
1 412
Senast: fio
·
A
Fälttävlan Måste man rida debutant klass innan man tävlar i lätt? Eller är det kopplat till vissa klasser i hoppning? Frågar till någon annan, häng...
Svar
18
· Visningar
1 380
Senast: ankans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka