NEJ NEJ NEJ!!!!!!

OCh vad har du för problem tro :smirk: läs Lindas kommentar själv som jag saxat in där säger hon exakt det jag redan kommenterat.

Och skaffa glasögon eller en ny TV kanske för det lär du ju behöva om du tror att Linda släpper all styrning för hon försöker verkligen få hästen att svänga höger och för att kunna se det behöver man inte ens veta allt.....

Och att du har fel på synen har vi alla redan kunnat konstatera :devil:

Han är tung och kraftig, det är en superprestation att kunna rida honom så bra i terrängen som Linda gör :bow:

man blir ju inte forvanad att en sadan besserwisswe som du kastar ut alla taggar samtidigt som du precis som i alla andra diskussioner da nagon inte haller med dig maste ha sista ordet.....

Jaha du menar i den tråden där du påstod att Magnus hade fullföljt i Valla för att resultaten sa så för att du inte förstod att det ingår 3 moment i ft för att fullfölja :angel:

Undrar just då om dom hittade på dom terrängresultaten du såg :angel:

Var det den tråden du menade :devil:

Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad du såg, Jag såg iallafall att hon hamnade till vänster och självklart försökte styra till höger och det var ju just det Linda själv sa men om du inte tror henne får du väl ringa henne om det istället för att sitta här och tjafsa om att det inte är sant....

jag skall bli som du en elak j-a besserwisser, angende valla sa vet de flesta att det lag FELAKTIGA resultat ute pa ntet undr en tid, men det kunde du inte acceptera, for du hade minnsann vart inne dar hela tiden!

det ar fler an jag som tycker att hon slappte tyglarna genom vattenhindret, men du har ju forstas alltid ratt kara, bast att vi andra dumma j-ar bygger ett altare och ser till att dyrka marken du gar pa genom livet for den verkar vara den enda vagen att ga, speciellt om du kan fa vara besserwisser pa ett eller annat satt.

eftersom du alltid maste ha sista ordet skall vi se hur detta slutar for det maste klia nagot sa fruktansvart i dina fingrar att replikera detta inlagg :devil:

Borde vara min replik det dar, for du kunde ju uppenbarligen inte lata bli, stackars, stackars dig!

Men herregud ge dig människa. Läs vad Linda sagt själv, hon om någon borde väl veta. Håller med dom andra i denna fråga. Fast visst är det synd att det blev som det blev.

Men hon kommer att få många tröstande kramar (även Sara) när dom kommer hem från alla sina trevliga klubb kompisar. För i våra ögon är dom ändå jätte bra. Dom har tagit sig till OS. Det har inte du, så lägg ner ditt skitsnack nu.

jag och laser man text-tv star det andra saker om vad hon sagt som att hon inte sjalv vet vad som hande!

Sv: NEJ NEJ NEJ!!!!!!

Hästarna klarade värmen mycket bättre än vad vi människor gjorde i Aten.

Jag tycker inte att utseende spelar någon roll. Bara de bevisar att de kan ändå. Stand by me kan kanske se tung ut på tv eller på håll, men han är katten själv. Han har klarat flera terrängbanor utan tidsfel, då många andra inte har klarat det, t ex Pau-03, Tiarp-04, Luhmühlen-04, Strzegom-03... Han är också en mycket smart häst som inte ger sig in i något han inte kan avsluta. Alltså en perfekt terränghäst. Men tyvärr var inte riktigt Aten hans och Lindas tävling.

Men som i alla sporter gäller det att vara envis och komma igen. "Det måste regna ibland, för efter idel solsken blir det öken."

Tack och hej leverpastej=) ;)

Katten Gustav då kanske ;) *Hukar mig* (oj oj nu blir nog Gebsona ännu mer arg på mig än vad hon redan är)

Katten själv tycker jag nog Tamarillo är om vi skall jämföra, lite skillnad ... *harkel*

Äsch , Shit happens helt enkelt , det var synd och efter regn kommer solsken igen.

Senast ändrad av en moderator:

Precis, ta nya tag och sånt där prat. Det är World cup-final om 2 månader och VM om 2 år. Livet tar inte slut bara för att det har varit OS(tro det eller ej=). ;)

Jag tycker att det är bra när hästarna har lite hull att ta av, en del
hästar såg ut som vandrande skelett redan när de kom ner. Och om jag säger att de svenska hästarna var slimmade när de kom hem(och var bland de som var maffigast när de kom ner), kan du kanske föreställa dig hur de vandrande skeletten såg ut efter flygresan hem.. :crazy:

Ja gud ja , jag vet hur dom utländska hästarna såg ut när jag var i Belgien förra året, min häst är ganska ädel men han ser ut som en köttbulle brevid dom, dom ser rent fördjävliga ut en del och var finns alla deras muskler?????

Jag är ny här så jag skriver mitt första inlägg men jag reagerade på allt det negativa som vissa skrivit om Lindas ridning.
Jag kan säga att jag känner linda och har tränat för henne i flera år och jag vet att hon inte skulle sluta rida det är en av de mest fokuserade människor jag har sett när det gäller både tävling och träning. Hon skulle aldrig "sluta" rida under en tävling.

vilken kanal såg ni det på? jag ser aldrig fälttävlans på tv bara hoppning det vore ju kul att se lite fälttävlan oxå! :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
154
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama