Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Fälttävlan Ett dygn efter Karusos olycka har jag fortfarande inte hört eller läst något. Någon annan som något? Vilket intresse det är för...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: HillsBon2
·
Fälttävlan Vilka ska dit i Augusti?
2
Svar
20
· Visningar
2 115
Senast: nosludd
·
Fälttävlan ...till fio (eller vad du nuförtiden heter :angel:) som kom trea i Falkenbergs tvåstjärninga internationella tävling i helgen...
Svar
18
· Visningar
1 497
Senast: Mirre
·
D
Fälttävlan Vilket programm är det som ingår i dressyren i fälltävlan på debutant nivå?? Är jätte dålig på det här med fälltävlan... :angel:
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Doneloge
·
Fälttävlan eller dubbelsadelgjord att ha om utifalla att något skulle hända m den andra i terrängen.. Anser ni det nödvädnigt? Om ni har en...
Svar
6
· Visningar
1 443
Senast: Dinosaur
·
P
Fälttävlan De bågar som är mellan M B F hur ska man rida dom? två bågar ska det ju vara, men jag fattar inte hur man ska lägga dom nån som kan...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Nelle
·
H
Fälttävlan Är det här, nu har iallafall Tv tiderna för OS kommit ut men det verkar inte som om man får se ALLA ryttarna som man fick göra vid förra...
Svar
18
· Visningar
1 548
·
P
Fälttävlan lite fina bilder på när ni (eller en kompis) tävlar eller tränar ute på terrängbanan! :D Har aldrig prövat fälttävlan själv, men har...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 875
Senast: kentflikkan
·
H
Fälttävlan och Rasmus blev femma i Hamburgs CIC*** i helgen. Dom som haft så mycket motgångar och otur på sistone :( Kul att dom är igång igen :bump:
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Therese_Zipp
·
Fälttävlan Om jag diskuterat detta innan (fio och smulan iaf) så får ni nu inte ta det här inlägget som en pik, vill bara ha lite "bakgrundsfakta"...
2
Svar
23
· Visningar
2 845
G
Fälttävlan Har jag sett helt fel eller stämmer det att sverige klarade bronset i ponny-EM? fan vad skoj i så fall! Första medaljen i EM (alla...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Gremlin
·
S
Fälttävlan Jag har en liten fråga. :p Jag har tänkt starta någon fälttävlan framöver och undrar om man måste ha fälttävlanskort eller något...
Svar
1
· Visningar
707
·
Fälttävlan Tjena =) Jag undrar vad man gör om man kankse skulle vilja prova på det här med fälttävlan lite... Nån som vet bra kurser eller så i...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Evergreen
·
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: smulan87
·
H
Fälttävlan Är det någon som vet om den nationella * klassen kommer bli öppen eller är den bara för Juniorer och YR?? Finns ju ingen info om det...
Svar
2
· Visningar
826
·
Fälttävlan Snor tråden från dressyr! vad får man betala för en Dponny som gått SM med bra resultat ? ålder,avelsvärde,utvecklingsmöjlighet osv...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: aniara_lenson
·
P
Fälttävlan Hej! Jag har en häst som jag tränar/tävlar i hoppning. Hon har tidigare gått fälttävlan (upp till 1,20-1,30) och verkade trivas ganska...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: LenaH
·
F
Fälttävlan Säsongen har ju startat och 2 ryttare har redan ridit *** i Portugal. Therese Wahlberg har kasserat in 4 poäng för sin 25 plats. Paula...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 983
·
T
Fälttävlan Ja, för att få igång oss här inne lite så ger jag mig nu på detta. Vilken ban gillar ni bäst? Och varför? Passar ju mig utmärkt att få...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 885
Fälttävlan Någon som har en sådan? eller Vad har ni för säkerhetsväst i terrängen ? Går själva axelskydden att ta bort på zippa västen? (vet att...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Novelette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka