Skall vi försöka räkna ut om det blir något Lag till OS

Okej, listen up buddies..

KVALdatumet är satt till den sista juni(90% säker på det i a f) Alltså har man på sig till det datumet att visa vad man går för i CIC*** + CCI***(typ Saumur). MEN!:
POÄNGdatumet är satt till den 2 maj, alltså får man ej några mer poäng för de placeringar man får på de tävlingarna efter 2 maj. Alltså gäller listan som finns just nu poängmässigt fram till Aten.
;)
Robin des Bois är fortfarande Saras förstahäst(och med honom är hon 100% kvalad), Dobbin var med i Pratoni i första hand för att hjälpa Sara med poäng.

Take it or leave it. :cool:

Hej. Jag läste just på kvalreglerna för OS. Man behöver som EKIPAGE antingen en 4-stjärnig , 2 st 3-stjärniga CCI eller en CIC 3* och en CCI 3*. Så Sara är ej kvalad med Dobbin. Kvaltiden går ut sista juni. Hon kan ju rida Luhmuhlen och kvala. Svejs!

Då tar jag leave it för att jag anser fortfarande inte att man borde få komma till OS bara på två tävlingar tillsammans OM hon skulle bli uttagen på Dobbin och det spelar ingen roll vem det är.

Men att hjälpa till med poäng för att komma dit med Robin är ju helt OK :)

Ni varkar ha koll på det hela. Hur går det då m Anna o Snacke, blir det OS el ej för deras del? :banana:

Det beror på om det blir ett lag eller ej men troligtvis blir det inget OS för Anna.
Blir det ett lag där 4 får åka kommer det nog bli

Linda
Magnus
Sara
Sofia eller Anna Hermann efter sin placering i England

Som femte ryttare finns Johan, Anna, Viktoria C , det känns som om jag glömt någon Vem???

Fast Anna Hassö & Sofia ligger ju ungefär på "samma chans".. Vad har Anna Hermann haft för placering i England nu? :confused: Red hon Badminton? Eller placerade hon sig i Chatsworth?

Viktoria T borde ha en liten chans. Men jag håller tummarna för att Viktoria C fixar det!!!

Har ni någon koll på om det många som åker till Luhmühlen och kvalar?

Anna Hilton blev 13 plac tror jag i Chatsworth, Sofia är redan nominerad sedan tidigare av SOK och har särskilt talangstöd från SOK så jag kan nog tippa på att dom tar ut henne före Annna Hassö.

Jag tror tyvärr inte att Viktoria T har någon chans överhuvudtaget och jag tror inte heller att hon direkt satsar på OS i år :smirk:

Alla åker väl till Luhmuhlen :confused:

När får man reda på om Sverige har fått reservplatsen?? och hur många fler blir då uttagna?? Blir det då 2 st till??

Johan och Viktoria C borde det ju bli då :confused:

Har just gått runt och spekulerat runt det, är det inte dags att få besked??

Håller med om att V & J ligger bäst till, V kan ju tom få angenäma problem med att välja, två av dem har ju visat väldigt bra form på sistone!

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 488
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 446
Senast: Ewelina02
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10