Skall vi försöka räkna ut om det blir något Lag till OS

OM det blir en plats till, vilket man inte vet än, endast om något land stryker någon, så får Viktoria åka, OM SOK nominerar henne. I så fall med Onyx, Ballys Geronimo är ej kvalad i en CCI under kvalperioden. Vi håller tummarna!

Jag har hört att det var någon Österrikisk ryttare som inte kommer åka.Det är bara ett rykte än så länge men avresedatumet är ju inte än på 2 veckor. *hoppas hoppas* Är ju trist om dom bara blir 3 st i laget.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 488
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 446
Senast: Ewelina02
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama