Skall vi försöka räkna ut om det blir något Lag till OS

Ja det är roliga val :D Fast hon väljer säkert "fel" det brukar hon ju alltid göra :D

Ja det är sant, med hennes facit borde hon nog stanna hemma...! :D
Var du på Ribban? Startade inte Linda Maja i banhoppningen?
Eller....? :confused:

Bara i Lördags. frågade det i en annan tråd men har inte fått något svar på vad som hände med maja än.

OK, får väl avvakta då.. :)

Och hur i h-e lyckades Piia rida in på tiden med ett stopp?
Visserligen är det Piia, men ändå.. :crazy:

precis det är bara Piia som lyckas med det. Vem annars lyckas komma på 3 plats med ett stopp och inga tidsfel.

Fast det säger mer om hennes skicklighet som ryttare än något annat iof

Jo, det var väl likadant i Segersjö?
Men det bådar ju inte så gott inför OS att ha haft stopp i de två senaste ***.

Fast å andra sidan blir jag grav nationalist när det gäller OS och hon är ju fortfarande finnpajsare så... :D

Och stopp i luhmulen :eek: Hon tävlar ju för Finland så det kanske bådar gott för de våra :devil:

Fast jag ser gärna Piia på pallen, det är hon värd!!

Åh du är optimist du!
Är det den sena timmen som framkallar det? ;)
Vem hade du tänkt dig som tvåa?
Guldet behöver vi ju inte diskutera.. :D

tja alltså varför inte Sara?? Om hon finslipar dressyren och hästen håller hela tävlingen ut så kan det nog gå.

Fast man bör nog komma ner på under 35 om man skall ha chans på pallen:crazy:

Jag oroar mig nog mest för hållbarheten, hoppas hoppas hoppas han får vara fräsch rakt igenom.

Tror nog mer realistiskt att hon har en god chans att hamna på topp tio och Magnus på nånstans runt tjugonde en bra dag.

Men fixar Linda bara guldet så är ju en lagmedalj inom räckhåll!

Fast hur svårt blir inte guldet då med alla utom europeiska lag med oxå :crazy:
Jag tror på att OM det blir någon medalj för Linda så blir det nog Silver eller brons.

Guld känns som om det skulle vara för bra för att vara sant på något sätt.

Mmm, men jag var bara realistisk när det gällde Sara och Magnus, när vi snackar medaljer så är jag mer i det blå.. :angel:

Nä nu måste jag tryna, få se om det blir nåt besked snart!

Tror det stod någonstans att det skulle lämnas besked senast 22 juli om sista OS-platsen/erna, och det verkar ju som om de håller på det in i det sista..! :smirk:

Sverige kommer inte få någon reservplats som lag. Lag som drar sig ur efter den 30 juni kommer inte ersättas med ett annat lag endast med indivuduella ekipage.

Då blir det max en ryttare till, eller är det helt säkert att en till kommer att få åka :confused:

Det vore väl rättvist att skicka Viktoria!
Fast nån annan får väl välja häst... ;)
Anna

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 488
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 446
Senast: Ewelina02
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10