Jag vill se

Angående "Här kommer min älskling"

Vet inte riktigt vad han berättat! :D
Fast jag hoppas att hon vet att han kommer ibland...
:o :devil:

Har tyvärr ingen bättre bild i datorn.
Han var Halvblod/fjordning (ue:fälttävlandsponnyn Silver) därav hans färg!!

För att svara på frågan så har jag inga bilder på de hästar jag tävlar, däremot så har pooh bild (på hennes hemsida) på en av "mina" andra hästar som egentligen är hennes och som är skogsluffare här hos mig nu (och föhoppningsvis dräktig), hängde du med :confused:

Tror du att en pall ska vara en vink om något? :confused:

Men han verkar inte veta hur man använder en pall, eftersom han alltid VILL bli uppslängd, eller så har de en annan orsak kanske ;) :angel:

Det är bara Pooh o Kvarngården som påstår att jag gjorde det. Jag försökte ju faktiskt bara slänga upp honom på hästen o råkade slinta :o :D

*ia är alltid oskyldig ju*

Shyyyy! :mad:

Nu har jag precis jobbat hårt för att slingra mig ur ju, förstör inte allt nu :angel:

*ia_ är alltid oskyldig sa jag ju* :D

Säger bara sanningen ju! Du behöver inte skämmas, lille vän, du är säkert inte den enda med sånna böjelser! :angel: :devil:

Är det kanske så att Nicke är boven i dramat? Han kanske smörjer in benen med vaselin innan tävling?? :o :D

Ja, så var det ju säkert.....Ni är så oskyldiga såååååå, både du och Pooh, ju..... :angel: :D

Våran lille ponny med "miniskötare" (hon har hängt med i fyra år nu) har roligt i vattenhindret.
40272522lg.jpg

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 337
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 419
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
3 115
Senast: Snowball
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 684
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama