Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Fälttävlan Skriver av mej.. det blev långt. Så var då debuten avklarad för yngsta dottern. Det gick bra.. fram till nästsista hindret. Det var ett...
Svar
12
· Visningar
1 472
Senast: Idasagare
·
Fälttävlan Hur "svår" är en debutantklass? Dressyrprovet? Hopprovet, hur höga är hindren (för häst)? Hur lång är terrängen? Jag vill veta allt!!
Svar
10
· Visningar
1 220
Senast: Leyla
·
H
Fälttävlan :cool: Hej är det någon som vet hur det går för ponnylaget i Finland? Hittar ingen information någonstans på internet.??
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Lorelie
·
F
Fälttävlan Får man ha bettskivor i fälttävlansdressyren på ponny? Handlar om debutant...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Idasagare
·
P
Fälttävlan Nu har jag blivit lite mer intresserad om fälttävlan. Undrar hur svårt pogrammet är i dressyr i de lättaste klasserna och hur...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Xeline
·
T
Fälttävlan Vad var det som hände egentligen i banhoppningen+ Jag tänker på Bettina Hoy:s och Tysklands protest osv. jag hängde inte riktigt med i...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: cissan
·
M
Fälttävlan Jag hade eventuellt tänkt rida lite fälttävlan med mina hästar. Nu är de ju rena hppphästar och behöver då naturligtvis träning på andra...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Mrs_Malfoy
·
N
Fälttävlan Har inte sett nästan nånting från fälttävlan i OS. Vet bara att Tyskland förlorade guldet (både ind och i lag) efter protester. MEN...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Pooh
·
T
Fälttävlan Undrar var i mellansverige man kan träna på terränghinder.. dvs var finns det terrängbanor man får träna på ( mot avgift förstås) ...
Svar
11
· Visningar
2 980
Senast: anna_lundsbo
·
K
Fälttävlan är intresserad av att veta mer om de hindren! är de svåra att hoppa? någon som har en bra bild på ngn backe/trappa?
Svar
1
· Visningar
896
Senast: kentflikkan
·
Fälttävlan utan att ta fälttävlanskortet om man tävlat förut? När fälttävlanskortet infördes så sa man att dom som startat tidigare fick fortsätta...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: true_blue
·
T
Fälttävlan är nu i full gång. Bettina Hoy leder dressyren efter första dagen på 32 straff. Sara Ligger på 15:de..... hur tror ni att det kommer gå...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 026
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Ska det vara 2 fälttävlanshoppningar idag? Dom sa det på Tv igår, tyckte det lät konstigt, men nu står det ju på tvtablån att dte är en...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: Shudde
·
Fälttävlan vad har ni för skydd och boots i terrängen? Vilket märke?
Svar
8
· Visningar
1 038
Fälttävlan ...vad de rutinerade ryttarna trillade av på slutet. Andrew Nicholson, Andrew Hoy och nu även Ingrid Klimke! Undrar hur det kommer sig...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Vet ni vad det finns för möjligheter att få åka till nån fälttävlansryttare och jobba där bara över en period mot att få träna för...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: HillsBon2
·
K
Fälttävlan undrar om nån här vet ngn hemsida med bilder över fälttävlans hinder ?!
Svar
5
· Visningar
2 071
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan För er som är intresserade så finns en massa info och en hel del bilder på http://www.bungehastcentrum.org/falttavlan/
Svar
11
· Visningar
1 453
Senast: Desiree_s
·
Fälttävlan Jättekul för henne, det ser ut som om hon kommer att få rida, står nu i Rødby och är alltså på väg ner till Tyskland så nu håller vi...
2
Svar
21
· Visningar
2 084
Senast: shady
·
F
Fälttävlan Karuso skadade sej när han lastades idag för att åka till tyskland. Skulle enligt uppgift opereras ikväll. Muskelskada. Någon som vet...
2
Svar
33
· Visningar
2 580
Senast: Therese_Zipp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar