Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Fälttävlan Kan nån berätta lite mer om fälttävlan? Jag vet att man rider ett dressyrprogram, hoppar bana och rider terräng. Men berätta gärna...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Korpen_
·
Fälttävlan Undrar vad ni förväntar er av en bra fälttävlansarrangör, vad är viktigt för er när ni är ute och tävlar(allt från proppar, meddelande...
Svar
8
· Visningar
1 013
Senast: Hebbeli
·
A
Fälttävlan ska försöka lägga mina pengar på en ny säkerhetsväst men vilken ska man köpa? en djungel tycker jag det är. så ni som tävlar fältävlan...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Ampezzo
·
V
Fälttävlan När blir den för er? (som ni planerat alltså, om ni nu har det..)
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: Nelle
·
R
Fälttävlan Måste man göra det? Hur gör man det i såfall? X antal felfria hoppningar i klass Z eller...?
Svar
2
· Visningar
796
Senast: tant agda
·
Fälttävlan Så va det dags att ta tag i det här med terrängtränandet "på riktigt"... (har hittils bara skuttat runt på terrängbanan hemma på...
Svar
16
· Visningar
1 555
·
Fälttävlan Hur många debutanter och med vilket resultat måsste ha gjorts för att få starta i lätt klass? hur många lätt-klasser (o med vilket...
Svar
15
· Visningar
1 553
·
Fälttävlan Har tänkt o debutera i terräng hoppning till våren... Är det ngn som vet närmaste ridklubb som annordnar det? Debutant terräng!! Jag bor...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: staaria_
·
Fälttävlan Skulle vilja fråga er här inne om nån har någon erfarenhet av att träna ett sto som fått föl (2:a) Efter första fölet sågs nog ingen...
Svar
2
· Visningar
797
R
Fälttävlan Eftersom det är så dött här tänkte jag starta en tråd, så vad är era mål för nästa år?
2
Svar
32
· Visningar
2 735
·
Fälttävlan Är det någon som vet vad man ska ha startat för att bli inkvalad till SM? :confused: Ja är ganska ny med Fälttävlan.. :d
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: Rufsan.
·
T
Fälttävlan ...och säsongen har tagit slut.. :cry: tänkte vi skulle ta å hitta på massor av bra övningar som vi kan göra i vinter så vi blir ännu...
Svar
7
· Visningar
1 185
·
Fälttävlan När, åldersmässigt, anser ni att en riktigt lovande häst som rids av en riktigt duktig ryttare bör debutera CNC** för att det inte ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 271
Senast: workaholic
·
F
Fälttävlan måste man ha någon speciell säkerhetsväst när man rider ft eller kan man ha vilken man vill?
Svar
1
· Visningar
779
·
F
Fälttävlan Vilken erfarenhet har ni av dressyrdomare och fälttävlan? Vi är några stycken som diskuterat detta ett tag och inbillar oss att vi...
2
Svar
38
· Visningar
3 894
·
Fälttävlan Vad ingår i det gröna kortet ft?Har allvarliga funderingar att prova med min pojke.Men vill veta lite mer. MVH Tesso
Svar
3
· Visningar
927
·
Fälttävlan Är det nån som vet vart ja kan hitta resultat från årets ponny Sm i fälttävlan? Även deras totala straffpoäng? Skulle vara kul att se! :d
Svar
1
· Visningar
810
·
R
Fälttävlan Det enda man behöver som man inte behöver på hopp och dressyrtävlingar är väl fälttävlanskortet? Ska ponnyn ha benskydd runt om +...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: evasarius
·
G
Fälttävlan Jag är inte så inne på själva tävlandet av fälttävlan, men nu när jag skaffat ny häst så har jag funderat en del på att börja satsa lite...
Svar
6
· Visningar
1 470
Senast: Gisburne
·
M
Fälttävlan På tal om Breeders... Hur förbereder ni era unghästar för Breeders för 4-åringar? När börjar ni introducera dem för terränghinder, åker...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Midnatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka