Era mål för nästa år

Sv: Era mål för nästa år

olgaklara skrev:
Har du planerat var du skall rida?

Inte ännu men Schenefelt skall ju ha ett kval i slutet av maj och eftersom det ligger i Norra Tyskland lär ju alla vilja åka dit, Polen kanske? Ja vi får se hur den Internationella terminen ser ut innan jag bestämmer vart jag åker

Ja jag tänker inte alls ligga i faktiskt utan jag rider möjligtvis max 2 st kval och går det så går det , det kostar för mycket och jag är ingen miljonär tyvärr :crazy: Det blir att satsa lite mer på hoppningen kanske nästa år och försöka debutera i 145 till hösten istället(mitt mål). Jag har fler hopphästar än ft hästar egentligen och nu när säsongen är så tråkig här hemma så kanske jag blir hoppryttare detta året istället :D

Rufsan. skrev:
Ja jag tänker inte alls ligga i faktiskt utan jag rider möjligtvis max 2 st kval och går det så går det , det kostar för mycket och jag är ingen miljonär tyvärr :crazy: Det blir att satsa lite mer på hoppningen kanske nästa år och försöka debutera i 145 till hösten istället(mitt mål). Jag har fler hopphästar än ft hästar egentligen och nu när säsongen är så tråkig här hemma så kanske jag blir hoppryttare detta året istället :D

:banana: Som jag då med min nye hoppare :love: Funderar skrapt på att sadla om. Vi får se ;)

Var ju till trots hoppryttare först i yngre dar. Ruby orkar väl hoppa runt någon 140 kan jag tänka mig, med lite träning :angel:

Den nye är en talang hoppar som en gud :love: :love:

Ja varför inte, det är ju lite roligare att överhuvudtaget FÅ tävla när man vill och inte bara för att det råkar finnas någon passande tävling en gång varannan/var tredje månad. Hade man bott i England hade det ju varit en annan sak

Rufsan. skrev:
Mja hon får kanske banta lite först :devil: :angel: :D

Du skulle bara se henne nu :crazy:

Det blir ingen julgröt till henne iaf :angel:

Inte ens en liten kandersockerbit eller julkola :devil:

Fast hon är väldans söt nu när man inte kan skilja på hals och mage :love:

Tjena! Har du köpt ny pålle? Såg fina bilder på dig och Ruby på er hemsida. Hebbe är superfin nu andy tränade byte i vart tredje idag, sa han .Jag vet inte hur det såg ut men han var nöjd.. Ska du överge FT?

Hebbeli skrev:
Tjena! Har du köpt ny pålle? Såg fina bilder på dig och Ruby på er hemsida. Hebbe är superfin nu andy tränade byte i vart tredje idag, sa han .Jag vet inte hur det såg ut men han var nöjd.. Ska du överge FT?

Vad kul! Hälsa honom jättemycket och klappa Hebbe!

Ja jag har köpt en jättefin Tysk häst, Gå in på min hemsida och kolla :love: Annars finns för den som har bredband den HÄR länken att se lite filmer på honom.

Fälttävlan, tja jag vet inte nästa år ser inte så lovande ut tävlingsmässigt för oss seniorer och eftersom jag var dålig i princip hela året i år så han jag inte rida mer än tre starter så jag måste ut på en hel del för att kvala in till SM vilket det inte verkar som om det finns nästa år.

Självklart är det ft jag vill rida, men skall göra ett försök att kvala in Lukas till Falsterbos 5års championat i hoppning och det kommer att gå före en hel del ft nästa år.

Cippen skall däremot ut fullt.

Han är ju superfin.Jätteläcker modell.
Vill du att Ruby ska gå någon ft kan ju alltid andy rida henne i deb och lätt

Hebbeli skrev:
Han är ju superfin.Jätteläcker modell.
Vill du att Ruby ska gå någon ft kan ju alltid andy rida henne i deb och lätt

Det lät väldigt lockande :) Vi får höras av och prata mer!

Med fullblodet hade jag tänkt starta CNC* i bunge men nu blir ju inte bunge av, så om allt flyter på så tänkte jag försöka mig på Strömsholm om de har den enstjärniga ungdomsklassen där i vår. I höst ska han i alla fall gå enstjärnigt. Allt beror lite på hur tornerspelssäsongen ser ut för honom och det brukar jag inte få veta så väldigt långt i förväg :crazy:
Unghästen ska gå lätt utan strul i terrängen (som en del vet så har han varit otroligt tuff i år :crazy: ) Samt kvala i avd B så jag kan rida senior-DM i hoppning tänkte jag :o
Sådär, nu var årets mål uttalat, nu gäller det bara att leva upp till dom ;)

Tyvärr har Strömsholm inte den * unghäst och ungdomsklassen nästa är eftersom dom har SM, en till tävling som försvinner mao :(

Raxingen också :mad: Var ska jag då debutera? Jag försökte kolla tävlingsterminen men det kom bara upp två tävlingar, resten är inte klara eller? Vi skickade ju in våra proppar för en månad sen och dom är inte med!
Det är kanske inte så konstigt att vi inte har några JR/YR som kan hävda sig med tanke på att det inte heller finns några (eller väldigt få) tävlingstillfällen.

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 019
Senast: Acto
·
Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 822
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
762
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30