Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Om man ridit runt 7-8 Lätt/100 klasser flefritt, med palcering + startat Msv/110 med ett stopp eller vad det nu kallas, måste man ändå...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: HillsBon2
·
Fälttävlan nån som ska till falkenberg och tävla ihelgen??! ellr bara titta?? :)
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Francess
·
G
Fälttävlan Jan Jönssons \"Fälttävlan\" Fel forum kanske, men vart hittar jag den boken?! Jag har letat överallt på internet, till och med hos...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Lorelie
·
H
Fälttävlan och det är 26 anonyma användare här. Vad gör ni här nu?? Det är typ aldrig så mycket folk här ens på kvällen eller ens på en hel vecka...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan jag undrar vad ni tycker om dessa skydden och om ni skulle rida med dom Veredus VEETF/VEETR Event Tec Skydd i PVC-plast överdragen...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Lina4ever
·
Fälttävlan någon som vet om man kan ta det någonstans i blekinge (runt karlskrona) annars om man kan ta det på typ RK udden el. där runt?? vill...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: urkella
·
V
Fälttävlan fortfarande borttagen i debutant programmet? och får man rida lätt i traven?
Svar
1
· Visningar
915
C
Fälttävlan Hmm, jag har funderat lite... Min mamma är väldigt svår att övertala med att köpa grejer till hästen :angel: Eller asså, hon gör ju det...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Connemara_Lover
·
N
Fälttävlan Får man ha vilket bett man vill i dressyr momentet? Även hackamore? :confused:
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Notorius
·
A
Fälttävlan Som har nåt bra fälttävlansläger att rekommedera??!! (helst i närheten av uppland)
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: beagle
·
A
Fälttävlan Var hittar man terrängbanor i Skåne, västra Blekinge, södra Småland och södra Halland? :confused:
Svar
3
· Visningar
3 423
Senast: Therese_Zipp
·
S
Fälttävlan Jag har alltid tyckt att fälttävlan ser totalt livsfarligt ut. Men efter att ha sett Falsterbo hunting så blev jag nästan lite sugen att...
Svar
7
· Visningar
1 352
Senast: staaria_
·
G
Fälttävlan Någon mer än jag som såg huntingen på tv? Tycker det är kasst att L. Parmler och J. Svanlund får vara kommentatorer. I hoppning...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: HillsBon2
·
E
Fälttävlan Är det någon som vet om det var någon fotograf där och "plåtade"??
Svar
3
· Visningar
1 474
Senast: aicha
·
B
Fälttävlan Vilken framförhållning att ändra CIC** till CNC** 2 veckor innan tävling för att så få hästar är kvalade??!! Ursäkta men det gäller 6-7...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: m85
·
F
Fälttävlan ni som vet lite om FT kanske kan svara på om dem här skydden är värda att lägga pengar på? så här står de om dem Eskadron har...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: staaria_
·
C
Fälttävlan ... med hur det fungerar med kvalificeringen :confused: Är det så för att kvalificera sig till lätt klass i fälttävlan med ponny genom...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Connemara_Lover
·
M
Fälttävlan Är det ngn härinne som vet hur det gick?m Det finns absolut ingen information ngnstans på nätet! Brukar det vara så dåligt eller är...
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: workaholic
·
L
Fälttävlan Är det någon som har några förslag på stall att göra utomlandspraktik på? tacksam för alla förslag... Tack på förhand! //Lina
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: workaholic
·
A
Fälttävlan Jo hej, är det nån som har nåt bra fälttävlansridläger att rekommendera? Sku så gärna far o testa på lite ordentligare terränghinder me...
Svar
1
· Visningar
1 301
Senast: Annaaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI