Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Fälttävlan Hej hej! Jag ska jobba i Gbg i sommar och kommer ta med mig en häst dit, som jag har tänkt rida fälttävlan på. :banana: Var finns det...
Svar
12
· Visningar
1 778
Senast: Lina4ever
·
Fälttävlan detta är saxat från falttavlan.com "Oberoende av vilken inriktning du har måste du registrera dig med en tränare. Det vill säga att du...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: Tasse
·
P
Fälttävlan Läste på Hermanstorps hemsida att man fått dispens för fler språng i MsvB för kat C+D än vad TR tillåter, detta som test inför...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: fio
·
Fälttävlan Jag tänkte anmäla mig som funktionär på Ribban. (Nu när de inte ska ha 4-årschampionatet) :mad: Någon som har jobbat där och kan...
Svar
2
· Visningar
988
C
Fälttävlan Gud vet om denna tråden får ligga kvar. Snälla moderator, plocka bort den om den inte passar, men jag hittar inte var jag kan tipsa om...
Svar
2
· Visningar
1 469
Senast: Nelle
·
J
Fälttävlan Dottern ska rida sin första debutant i helgen, hon är coollugn o säger att hon har koll på allt, vilket jag säkert tror att hon har, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 107
Senast: Jumper
·
T
Fälttävlan Tävlade en hel del fälttävlan när det infördes att man skulle ta kortet för att få starta och då behövde jag ju aldrig ta det. Nu har...
Svar
7
· Visningar
1 411
Senast: trip
·
M
Fälttävlan Hejsan! Vem är påväg att paddla över pölen hit till oss? Med vad kommer ni? All diskussion välkommen ;)
2
Svar
29
· Visningar
3 696
·
G
Fälttävlan ....varför Boxholms RK har ställt in sin regionala fälttävlan den 3-4 juli? :( Det hände med väldigt kort varsel. :confused: Jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 440
Senast: Gunther
·
M
Fälttävlan Ni som har byggt egna terränghinder och har bilder på dom, skulle inte ni kunna lägga in dom? :bow: Skulle bli vädligt glad då, behöver...
Svar
1
· Visningar
1 245
Senast: Mariqa
·
Fälttävlan Hur är den banan att rida på?främst för debutant.
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: Lorelie
·
F
Fälttävlan så går terrängprovet på Lördagen i Segersjö kl 12.00 börjar det.
Svar
9
· Visningar
1 292
·
F
Fälttävlan Tror ni? Jag tror Linda på någon av sina hästar. Piia är alltid vass men Linda är snäppet värre.
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 546
·
F
Fälttävlan Pratade med en av ryttarna som valde att avstå från terrängen. Hon är bekymrad över att så många valde att rida trots att underlaget var...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: frolic
·
T
Fälttävlan Distans i deb & lätt? Vad är anledningen till att man lagt till distans i både debutant och lätt klass i år?
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: irma
·
Fälttävlan Är anmäld till en debutant om ca 2 veckor i Sthlmsområdet. Har bara bott här sedan februari, så jag har aldrig varit på någon fälttävlan...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 564
Senast: Gunther
·
Fälttävlan I debutant FT på ponny ,Får man ha det??? Jag menar då i terrängen och i hoppningen. Mitt FT TR är så gammalt att jag absolut inte...
Svar
13
· Visningar
1 466
M
Fälttävlan Någon som har nåt tips på hur man kan bygga små "skogshinder" eller typ fälttävlanshinder? :)
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: Moej
·
Fälttävlan hejsan! lovade nån med en derssyrhäst här inne att jag skulle raportera från min debut i fältävlan. elle min debut gjorde jag för flera...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: FT_ryttare
·
B
Fälttävlan Jag skall skriva ett arbete i engelskan om fälttävlan, och jag letar efter någon sajt med bra bilder på terräng hinder. Någon som har...
Svar
3
· Visningar
1 440
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI