Vem vinner SM till helgen??

Du är inte heller särskilt trevlig och det har inte alls stått med i några slutresultat under lång tid:mad:

Det var du som började hoppa på mig bara för att jag kopierade in slutresultaten ,om det var besserwisseraktigt gjort så krävs det tydligen inte speciellt mkt i din värld för att bli kallad för det.

Hur skall du ha det nu egentligen, först säger du att det har stått under hela helgen vilket är ganska självklart eftersom han hade fullföljt dessa 2 moment, men att det har stått i några slutresultat under mycket lång tid kan du bara glömma för jag liksom OlgaKlara har suttit som lusar och läst resultaten eftersom vi inte var där iår. Jag tittade efter första gången du nämnde det och då stod det inte heller att han fullföljt, sedan kom du tillbaks igen efter det och påstod samma sak och då har du troligtvis missuppfattat hela resultatlistan.

Njä under lång tid har nog inget stått. För jag var inne var 10:e minut på söndagen för att jag ville se vem som vunnit. Det stod aldrig att han fullföljt någonstans på något slutresultat, men däremot så fanns han ju med på slutresultaten på lördagen dvs från dressyr och hoppning.

allt detta fanns med pa slutresultaten under mycket lang tid
Men Hallå! Lång tid... allt är ju visserligen relativt men snacka om trevlig/otrevlig ton. :confused:
Resultatlistan korrigerades ! (utan att det stod att den var korrigerad..)

Du påstar alltså att arrangören har hittat på ett terrängresultat för Magnus 2 hästar???

För om han var med i slutresultatet och har fullföljt måste han ju även ha haft ett resultat i terrängmomentet.

Får se nu hmmm Magnus kan få säg 7.3 straff för tiden , det låter väl bra :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Helgen kunde inte bli så mycket bättre för Annelie af Ekenstam och hennes häst Kira när de deltog i SM i Skåne i helgen.
Svar
0
· Visningar
100
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Växjöortens Fältrittklubb slutade på en tiondeplats av 23 lag under lördagens lag-SM i fälttävlan för ponny. Tingsryds Annie Fritzson...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerades Breeders Trophy i fälttävlan i Össjö utanför Ängelholm. Årets tre vinnare har korats och dessutom har det ridits...
Svar
0
· Visningar
327
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25