Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips om dessa utifrån hur mitt bäcken ser ut men det finns ganska lite att läsa om dom förutom det som skrivs av tillverkaren/försäljaren.
Lantbruksdjur Vi har lite senare lamning i år så vi har vaccinerat första dosen med blåtunge-vaccin, och hinner även ge andra dosen utan att det blir...
Hästmänniskan Om det är viktigt att kunna hålla igång träning och tävling på viss nivå i flera år är det kanske bättre att välja en häst som är lite...
Övr. Grenar Det är så jag får tänka, jag har ju nära till Halland, Blekinge och om det kniper även södra Småland. Även om Elsa bara är fem så är hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.