Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah bra att veta! Jag har inte sett och känt på någon men kan tänka mig att läderkvalitén är en sån sak som gör att priset ändå är rimligt.Jag tror att de tillverkas i samma fabrik som Santa Cruz och det där nya dyra märket som jag just nu glömt vad det heter. Traditionell träbom och ullstoppade bossor vilket jag uppskattar. Jag funderar också på en sådan. Läderkvaliteten är inte som hos kvalitetsmärkena men duger sannolikt för hobbyridning. Lågt andrahandsvärde verkar det som, men kanske kan man få ut mer om man låter upphovsmannen förmedla dem.
Har inte läst den beskrivningen men fattar inte heller vad det innebär. Det jag vet om mitt eget bäcken och vissa av dessa modeller (ffa en som utvecklas just nu) är att de ska ge ett bra stöd för ett bäcken med kort avstånd mellan pubisben och sittben. Och den nya modellen ska också vara anpassat för ett runt bäcken/pubis med snabbare och brantare stöd fram.Ursäkta ordpolisen, men jag hakade upp mig på "snabb sittpunkt" när jag läste om sadlarna...
Länge sedan jag var på sadelprovning nu, så det kanske är ett nytt begrepp, men det vore intressant att veta vad som avses.
Är rätt säker på att de menar att sittpunkten är långt fram.Ursäkta ordpolisen, men jag hakade upp mig på "snabb sittpunkt" när jag läste om sadlarna...
Länge sedan jag var på sadelprovning nu, så det kanske är ett nytt begrepp, men det vore intressant att veta vad som avses.