Vem vinner SM till helgen??

Som så ofta så finns det en förklaring till trätan. Det fanns faktiskt först felaktiga sluresultat på arrangörens hemsida där det såg ut som om Magnus fullföljt på sina två hästar i **-klassen men det var (förstås) fel och rättades till.

Ja om det var så så ber jag om ursäkt men dom felaktiga resultaten fanns inte där på under hela helgen när jag tittade iallfall, men det fanns iallafall ingen anledning att göra påhopp på mig bara för att jag kopierade in resultaten som visade att han inte fullföljt :smirk:

Kasta inte sten i glashus ar kanske nagot du skall tanka pa!

Att bli kallad besserwisser kan ju inte vara sa farligt.

Att daremot kalla folk for idiot eller att saga att de ar dumma i huvudet tyder ju pa rejala brister i vett och etikett och socialkompetens hos forfattaren.....

De fanns dar under hela helgen! Vart tror du annars att jag och uppenbarligen flera med mig hade hittat dem? :confused:

Kan du adressen till tävlingens sida?
Har hört att det ska finnas bilder där min kusin ligger i vattnet. :D

Fast jag såg också att han hade utgått med båda hästarna dvs strukit sig till terrängen.

Eftersom terrängen gick på söndagen så är det ju självklart att han stod med i resultaten tills slutresultatet kom och där stod han direkt som utgått.

tro mig jag uppdaterade typ var 10 e minut eftersom jag själv fick stanna hemma.

Sedan är det ju skitsamma om dom vattnar terrängbanan dagen innan för det hjälper ju inte, är det torrt så kommer ju vattnet inte ner och det blir väl bara ännu värre, det har varit torrt ganska länge nu så jag kan ju tycka att dom borde ha kontrollerat detta tidigare.
Precis vad Piia sa. Vattnet rann ner i sprickorna så torrt var det. Enligt Piia så skulle INGEN häst behövt gå på det underlaget!
Visst finns det dom som säger att "de ska de tåla" men *hrm* vilka har klarat sej bäst/längst? Tänker givetvis på proffsen som skonade sina hästar. Ganska bittra/besvikna eftersom det kostar att ta sej dit osv tror inte att de är nöjda över bemötandet! Det lär nog bli fortsatta diskussioner!!!

Nu var det inte flera med dig som hittat dessa resultat :smirk: Och hur kunde dom finnas där under hela helgen när det var till Söndagens terräng han hade utgått??? Resultatet för terrängen kommer inte förrän tävlingen är slut alltså Söndag kväll !!! och kan INTE ha funnits där under hela helgen!!!! Han fullföljde dressyren och terrängen och hade inte utgått på dessa moment så självklart står han med i resultatlistan DET fattar väl vem som helst och jag säger igen om du inte fattat det att man måste fullfölja alla TRE moment för att ha fullföljt tävlingen.

Antingen fattar du inte sportens regler eller så är du en ..... :angel:

han fullföljde dressyren och hoppningen skall det stå , inte terrängen.

ja vi känner varandra lite löst , eller känner och känner vi tävlar ju tillsammans. Han är ganska mkt yngre än mig så därför har man väl inte den där gemenskapen som man har med dom som är lika gamla och äldre.

Fast Gustav är skitsöt tycker jag :love:

Söt ;) :p Jo men han är väldigt snäll. Synd att det gick så illa i vattnet då han visst har kämpat rätt hårt med just vatten med mandarin under vintern.

Ja men hon var väl aldrig van med vatten under sin tidiga karriär som hopphäst heller. hoppas iaf att han kommer igång ordentligt igen, det vore kul att åka och titta när han rider nångång :)

Ja han rider säkert i Segersjö, det ligger ju runt Örebro inte så långt ifrån dig?

Ja dit går det ju faktiskt att åka. Måste ta reda på om han ska dit då. När är det?

Kan bara hålla med, Gustav är jättesöt.. :D

Haha, jag är med på massa bilder..från publiken då.. :smirk:
En del bilder ser verkligen helkul ut, vissa ryttares miner och kroppsspråk är ju otroliga! :rofl:

du ar tydligen inte bara en besserwisser utan du verkar aven behova fa sista ordet.( och fortfarande verkar du varken sarskilt trevlig eller odmjuk i din framtoning... )

allt detta fanns med pa slutresultaten under mycket lang tid, och jag kan lova dig att det ar fler an jag som sett detta....och aven ifragasatt sanningshalten i det just av den anledningen att i de enskila grenresultaten stod det andra saker, end of story!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Helgen kunde inte bli så mycket bättre för Annelie af Ekenstam och hennes häst Kira när de deltog i SM i Skåne i helgen.
Svar
0
· Visningar
100
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Växjöortens Fältrittklubb slutade på en tiondeplats av 23 lag under lördagens lag-SM i fälttävlan för ponny. Tingsryds Annie Fritzson...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerades Breeders Trophy i fälttävlan i Össjö utanför Ängelholm. Årets tre vinnare har korats och dessutom har det ridits...
Svar
0
· Visningar
327
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25