Alla ni som har den gula terrängklockan....

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare tant agda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 274
T

tant agda

....hur mkt (ungefär) har ni fått betala för den? Funderar på att investera men vill inte köpa till vilket pris som helst!

Sv: Alla ni som har den gula terrängklockan....

Hej jag har för mig att vi fick ge 795:- för den klockan.men den är värd vart enda krona .Superkvalité ...........

:cool:

mmm... fick ett pris på 795:- av en försäljare på tävling idag men de var slut för tillfället men nästa helg kommer de att finnas....

795 har jag också betalt för min

tant agda skrev:
....hur mkt (ungefär) har ni fått betala för den? Funderar på att investera men vill inte köpa till vilket pris som helst!

644 men vet att hon höjt priset till 745 nu (Skåne)

Var köper man den?? Letat efter en bra FT-klocka ett atg....men de säljer ju inga i de "vanliga" ridsportsbutikerna...:(
Tips mottages tacksamt!

Kolla runt på FT-tävlingar eller kontakta Kefly för de säljer FT-klockor i Sverige och har väl återförsäljare i olika delar av landet. I Sthlm vet jag att TF HÄst och fritid (tror jag att det heter) har, köpte själv min därifrån.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris? Var hittade du det? Helst i Sverige. Typ som...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 985
Senast: Franken
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 429
Senast: Edla
·
Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
512
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?