Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Fälttävlan hej jag undrar om man behöver övergjord eller vitt vaselin när man debuterar fälttävlan(90)? Eller används det bara i högre klasser...
Svar
16
· Visningar
1 524
Senast: Anna_89
·
E
Fälttävlan ..En sådan har jag. Förvuxen ponny, ca 151 cm i manken (förargligt :smirk: ). Jag var med på terrängträning idag. Skitkul :) och det...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: kina77
·
Fälttävlan I påsk bär det av till Fontainebleau! Jag antar att det är många svenskar som ska dit och rida, men vilka är det? Vore kul att veta...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 802
Senast: Beauty_Boss
·
Fälttävlan Måste man ha... :confused: Måste man ha ett sånt där fälttävlands kort för att träna fälttävlan?? Vad innebär ett sånt hur...
2
Svar
24
· Visningar
2 161
Senast: tant agda
·
N
Fälttävlan Är det någon som har koll på vad de har för sig? Det står på deras hemsida att listor med deltagare och de som står på kö skulle ha...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: emma-vsm
·
Fälttävlan Har någon koll på vad som hände med Caroline Pratt vid hinder 26? Ryktet går att hon dog, men på hemsidan står det bara att hon förts...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
B
Fälttävlan Jag är lite intresserad av vad FT folket i lilla sverige har för hästar? Hur gamla är dom? Hur höga? Vad heter dom? kan ni inte berätta...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 641
Senast: skumpan2000
·
N
Fälttävlan Mitt projektarbete ska bli en film. "Att köpa häst" och ska vara en guide när man ska köpa fälttävlanshäst. Fråga mig inte hur jag kom...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Nyrelski
·
W
Fälttävlan Är sugen på att börja med fälttävlan, men är lite osäker på hur man kommer igång. Ingen av mina hästintresserade vänner håller på med...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Bebiijs_
·
Fälttävlan Får man ha sk "victory" skor på hästen när man tävlar fälttävlan?
Svar
10
· Visningar
1 857
Fälttävlan Ska ha ut mitt d-ponnysto på halvfoder. Tävlad La dressyr, Lb hoppning och lätt fälttävlan. Tränar högre bla MSV fälttävlan. Ridhus nära...
Svar
2
· Visningar
852
I
Fälttävlan Var kommer NM för juniorer att gå 2005? Vi trodde Valla en det var tydligen fel .. :confused:
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Rufsan.
·
Fälttävlan Har ni planerat eran tävlingstermin än? Hur har lagt upp tävlingarna, vilka klasser? Några vanliga hopp/dressyrtävlingar samt vilka...
2
Svar
32
· Visningar
2 749
Senast: chokladmonster =)
·
Fälttävlan Har en Maxad D ponny som älskar att hoppa ute. Jag tänkte testa fälttväland med henne och se hur det går. Har någon några bra förslag...
Svar
6
· Visningar
1 784
Senast: TheHunted
·
Fälttävlan Var finns det möjlighet till att ta fälttävlanskort på ponny i södra Skåne ? Några tips?
Svar
2
· Visningar
903
Senast: fred
·
C
Fälttävlan Tja o Hello! När man rider fälttävlan måste man väl ha ett slags kort... Jag bor i stockholm och undrar... Var kan man skaffa ett...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: chokladmonster =)
·
Fälttävlan Barn under 13 (var det väl?) tävlar ju på sina föräldrars gröna kort, men hur är det med fälttävlanskortet? Ska barnen ta det, eller...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: lundsbo
·
N
Fälttävlan Vilka tävlingar ska ni åka på? Jag hade tänkt börja med flyinge om de tar efteranmälningar för självklart glömde jag att anmäla. Sen...
2
Svar
20
· Visningar
1 875
Senast: shady
·
M
Fälttävlan Ja, som sagt, Kung Bore håller Skåne i ett järngrepp och det blir alltså inte fälttävlan i varken Flyinge eller Gärds. Båda tävlingarna...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: emma-vsm
·
Fälttävlan Är fälttävlans-kortet och fälttävlans-märke samma sak? I vår klubb ordnas märkestagning (märke 1 och 2), men det står inget om...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Rufsan.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka