Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hur fungerar det med att de drar skatt på prispengar?? Får man tillbaka sina utgifter man lägger ut i samband med tävlingen?? Jag...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Ylva
·
Fälttävlan Äntligen har man varit på första träningen va på Udden gick jätte bra :p va bara nära på flyga i vattnet då dt va ner hopp.. haha men...
2
Svar
23
· Visningar
1 697
Senast: shady
·
Fälttävlan Blev lite irriterad i helgen när jag var på fälttävlan. Efter man kommer i mål travar/skrittar man väl av sin häst? Såg flera ekipage...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: Dinosaur
·
Fälttävlan Rider ett 5-årigt connemarasto som haft ett föl. Ungefär var ska de ligga utbildningsmässigt om men jämför med de stora hästarna...
Svar
5
· Visningar
715
Fälttävlan Såg på proppen till Trossnäs den 21maj att distans ingår i alla klasser. Hur vanligt är det i dom lägre klasserna? Vad har det för...
2
Svar
29
· Visningar
2 037
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan Jag ska vara med på KM i FT senare i vår! (hjälp - vad har jag gett mig in på...) Jag har aldrig startat FT - självklart ska jag vara...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: miaia
·
R
Fälttävlan halloj! är det någon som var där och tävlade? vet ni hur det gick? vem vann i alla klasser?
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Idasagare
·
Fälttävlan Jag var på en skånsk ft-tävling och det som slog mig var hur dåligt vissa ryttare hade förberett sina hästar. Eftersom man ska hoppa på...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 282
Senast: Narcissa__Malfoy
·
A
Fälttävlan hej! behövs det tidtagarur när man debuterar fälttävlan? är det några speciella tider som man måste ha koll på?
Svar
5
· Visningar
875
Senast: tant agda
·
Z
Fälttävlan såg just på deras hemsida att de ställt in på grund av att banan låg under vatten! :mad: Hmm undrar vart man ska åka istället då...
2
Svar
27
· Visningar
2 022
·
T
Fälttävlan Min häst ska tävla debutant i slutet av maj. Banan är sandjord/gräs. Kan man rida utan brodd? (kanske omjöligt att svara på men hur hade...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Tasja
·
Fälttävlan Vilka olika storlekar finns det på övergjordar? Hur hårt spänner ni ( blir det märke i sätet på sadeln :smirk: ) Broddar då... har...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Jag har hittat två olika program för deb 2001. Vilket är det rätta? :confused: Någon som orkar kolla ifall programmet på länken...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Bad hästshopen hemma att ta hem en uppsättning NEW skydd till mig och fick hem dom igår, men när jag fick se dem i verkligheten måste...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Anna_89
·
R
Fälttävlan Såg på startlistan till Udden och detta året är där ju jätte många hästar som har blivit sålda och som har bytat ryttare. KUL!
2 3
Svar
46
· Visningar
4 013
Senast: aicha
·
Fälttävlan Har bestämt mej för att köpa nya ft skydd. ett par new blir det nog. Men vilken storlek ska jag ha? Min häst är 75% fbl - 25% hbl...
Svar
2
· Visningar
692
·
Fälttävlan Jag undrar vilka bett man får tävla med i fälttävlan. Får man ha rakt Pelhambett med deltatygel? Har tidigare ridit med hackamore, men...
2
Svar
20
· Visningar
3 253
Senast: Anna_89
·
Fälttävlan var kan man köpa dom.. ska ju ta F-kortet nu.. har kollat på ridsport.se men hittade dt inte där.. Någon snälla...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: _jojjo_
·
M
Fälttävlan Var på tävling igår. En tjej som normalt rider * och** red en annan häst i Lätt och fick 5 ner i hoppningen. Hon gick ut i terrängen och...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: rubytoo
·
C
Fälttävlan Ska tävla min första debutant på ponny den 11-12 juni på Väsby Ridklubb :bump: Kan ni rekomendera andra tävlingar? När kan man...
Svar
2
· Visningar
797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka